בריאות

קופת החולים מכבי זוכה להכרה בין-לאומית בתחום ההשמנה

בפעם הראשונה בישראל מרכז לטיפול בהשמנה של קופת חולים זוכה להכרה מהאיגוד האירופי לחקר וטיפול בהשמנה. המרכז לטיפול בהשמנה של מכבי שירותי בריאות הוא מרכז רב-מקצועי שבו המטופלים מקבלים מעטפת טיפולית הוליסטית שמטרתה לשפר את מצב מחלת ההשמנה
מערכת ice |  1
מכבי שירותי בריאות (צילום pixabay, לוגו)
בפעם הראשונה בישראל מרכז לטיפול בהשמנה של קופת חולים זוכה להכרה מהאיגוד האירופי לחקר וטיפול בהשמנה. משמע, המרכז לטיפול בהשמנה של קופת החולים מכבי שירותי בריאות הוכרה כזו שעומדת בסטנדרט של האיגוד.
מטרת האיגוד היא לשפר את מצב הבריאות במדינות אירופה בעזרת חינוך, מחקר, אבחון וטיפול שמטרתם לשפר את ההתמודדות עם השמנת יתר והמחלות הנלוות לה. האיגוד מייצג יותר מ-20 אלף מדענים, רופאים, מומחי בריאות הציבור ונוספים ב-36 מדינות אירופיות.
המרכז לטיפול בהשמנה של מכבי שירותי בריאות הוא מרכז רב-מקצועי שבו המטופלים מקבלים מעטפת טיפולית הוליסטית שמטרתה לשפר את מצב מחלת ההשמנה, וכן את המחלות הנלוות פעמים רבות להשמנה, כמו סוכרת. במרכז חדשני זה נותני  השירות, בין היתר, הם רופאי ורופאות השמנה, דיאטניות, פסיכותרפיסטיות ויועצות לטיפול גופני.
 
המרפאות הזוכות להצטרף לארגון נבחרות על פי קריטריונים נוקשים המוגדרים בין היתר לפי כמות ומגוון אנשי המקצוע, הניסיון המקצועי שלהם, כמות המטופלים והציוד במרפאה. הכרה זו היא הכרה מדעית בין-לאומית, אשר מייצרת אפשרויות לשיתופי פעולה מדעיים נרחבים של מחקרים והכשרות, דבר שמוביל לאיכות והתמקצעות.
ראש חטיבת הבריאות במכבי שירותי בריאות ד״ר ערן רוטמן, מסר: "הכרה זאת של האיגוד האירופי במרכז לטיפול בהשמנה שהקמנו במכבי מהווה הוכחה נוספת לסטנדרט הטיפול והשירות הרפואי שאנו מעניקים ללמעלה מ-2.5 מיליון חברות וחברי מכבי. נמשיך לספק את שירותי הרפואה החדשניים, הטכנולוגיים והיעילים ביותר למען חברינו, גם בתחום חשוב זה של ההתמודדות עם מגפת ההשמנה".
מנהל המרכז לטיפול בהשמנה, ורופא משפחה מחוזי במכבי שירותי בריאות, ד"ר דן אויירו, מסר: "שמחתי לקבל את ההודעה הרשמית מהאיגוד האירופי לחקר וטיפול בהשמנה - בו הודיעו לי על ההכרה של האיגוד הבינלאומי במרכז לטיפול בהשמנה, אותו הקמנו במחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות, כמרכז מצוינות. הכרה זו מציבה את המרכז כאחד מהמרכזים המובילים בישראל ותאפשר בעתיד שיתופי פעולה שיועילו להכשרות ולטיפול במטופלים הסובלים מהשמנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק רופאים
    ישראל 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיפה הדיאטניות? למה הו לא מוזגרות?
    סגור