חדשות

קמפיין חג במטרופולין: לראשונה בכיכובם של נהגי החברה

חברת התחבורה הציבורית מטרופולין יוצאת בקמפיין חג בו יככבו לראשונה נהגי החברה כפרזנטורים. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ברזני לוי יעלה במקביל בשילוט חוצות, דיגיטל, פייסבוק ופרסום על גבי האוטובוסים של החברה.