חדשות

צפו: ההקלטות של שקד, והתגובות שגועשות בטוויטר

עמית סגל חשף הערב הקלטות של איילת שקד, בהן ניתן להבין לראשונה מה חושבת מספר 2 במפלגת לשון המאזניים, ומה חושבים אנשי הטוויטר על ההקלטות והאמירות החריפות שנחשפו?
מערכת ice |  10
נפתלי בנט ואילת שקד (צילום בן דורי פלאש 90)
עמית סגל חושף הערב (שני) במהדורה המרכזית של ערוץ 12 הקלטות עם התבטאויות שונות של כ"ח איילת שקד. על אף שמפלגתה מהווה לשון מאזניים בניסיונות להרכבת ממשלה, שקד כמעט ולא התבטאה על המגעים השונים שנערכים בין הגושים. ההקלטות שנחשפו הערב חושפות את יחסיה לכל נושא כמעט ששתקה לגביו ומציירות תמונה חדשה של הכוונות בימינה. 
בין היתר נראה ששקד משלימה עם האפשרות לממשלת שמאל-מרכז. בתגובה לכך כתב אלדד יניב בטוויטר, "בבקשה, אחי השמאלנים - תנו גיבוי מלא-מלא ללפיד. מלא! העיקר להזיז אותו מבלפור אתם תתגאו בממשלת השינוי החדשה הזו בעוד חודש כמו שאנחנו מתגאים ב-ביידן".
 
אוסנת מארק צייצה בחשבון הטוויטר שלה, "שמעתי הערב את שקד מצטטת את סער שאומר - נתניהו הוא סכנה למדינת ישראל. סער רץ עם נתניהו במשך שנתיים בשלוש מערכות בחירות. מה השתנה פתאום בסבב הרביעי? זו התבוסה בפריימריז או שאולי זה הכיסא שרצה ולא קיבל"? זאת לאחר שנחשף בהקלטות התייחסות של שקד לשיחות תכופות שהיא מקיימת עם סער במטרה להקמת ממשלת ימין עם הסכם רוטציה.

 

אלי ציפורי זעם על התבטאויותיה של שקד וכתב, "איילת שקד מטנפת על נתניהו בשיחות פנימיות (״דיקטטור, רק המשפט מעניין אותו, צריך ללכת״) וברור שזה לא מפתיע את התשקורת: היא הרי עומדת מאחורי תדרוכים רבים נגדו במהלך השנים".


 

כאמור, איילת שקד היא מהשתקניות במערכת הרכבת הממשלה, אך ברור שמאחורי הקלעים היא לא רק מטיילת בארץ כפי שמתעדת בעמוד הפייסבוק שלה. מוקדם יותר היום צייץ עמית סגל בטוויטר "היא לא דיברה מאז הבחירות. הערב תשמעו אותה, ועוד איך תשמעו אותה".

הכתבה המלאה ממהדורת החדשות

מתוך הטלגרם של עמית סגל 

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אילת שקד
    אילת שקד 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עלייך בעולם.לא רוצים להיות כמו אמריקה .אנחנו רוצים יהדות ויהודים .כל הכבוד לך על הערכים שיש לך .מלכה
    סגור
  • 5.
    האמת הפנימית
    שובר שורות 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להוריד את מוסוליני ,לפרק את מחנה הערב רב של הבדלנים,שמעניינים אותם אינטרסים משפטיים(שינוי מערכת המשפט) דתיים ,כספיים ובמקרה/או שלא במקרה גם חובשים כיפה,ומוכנים בשביל זה לפרק את אחדותה וחוסנה של החברה הישראלית,כוחות ההרס של בית שני בגלגול חוזר.הכל כשר לתמוך בדיקטטור שוטף מוחות תקשורתי,שלא מהווה דוגמא אישית בשום תחום.וזורע תרבות של שקר. אתם רוצים להאבק על דמותה של מדינת ישראל? תעשו את זה מתוך הידברות עם שאר החלקים בעם,לא באמצעות דיקטטור לכופף את שאר חלקי החברה בישראל. כחובש כיפה אורתודוקס בוגר ישיבות הרב קוק המובחרות,אומר לכם את זה.
    סגור
  • מנגנון ההונאה של מחנה השמאל
    כלנית 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעות בידך מכיוון שעל פי סקר עולמי אובייקטיבי ישראל הינה בין המדינות המאושרות בעולם ולעומת זאת הסקר הנל אשר הוזמן על ידי תוכנית אנטי ביבי מזמינה סקר אשר רובו הוא פלסבו כלומר נועד להשביע את רצון מגישיו ועל פי כל הפרמטרים הבינלאומיים ישראל נמצאת אף לפני כלכלות כגון צרפת ואנו הראשונים בעולם לצאת מן הקורונה עם דרוג אשראי הגבוה ביותר ועיין ערך ההוכחה הינה שכל המסעדות המלונות תפוסים זמן רב קדימה הבזבוזים והכנסות המדינה ממיסים גבוהים מאי פעם אך כל זאת נעלם מעיני מחנה האנטי ביבי מכיוון שכמו שאישה מוכה מאשימה את עצמה כך המחנה הפבלובי מאשים את נתניהו בכל צרה עולמית ובתוקפנות הערבית אשר קיימת מקום המדינה ולכל הישג מתייחסים בביטול מדוע אינכם מעלים תהייה כיצד נוני מוזס נתן לרעייתו של יאיר לפיד משכורת מצטברת של מיליון שקלים בגין טור במקומון שאף אחד לא קרא הכל לתגמל את מלחכך הפנכה לפיד ומדוע הוא השחיר ביומנו את פגישותיו עם מוזס מה הוא מסתיר וכיצד הבת של ליברמן קיבלה מיליוני שקלים בגיל 21 וכיצד התחקיר על סער נגנז וברק מקבל קרוב ל 60 אלף שקלים בחודש פנסיה מכספי הציבור על אף שהוא צבר מאות מיליונים
    סגור
  • 4.
    נשמע מוזר (ל"ת)
    זה לא נשמע הקלטת סתר 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    איילת שקד צודקת
    מפוכח 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הדברים שהיא אומרת אמינים והם ניתוח מדויק של המציאות.
    סגור
  • 2.
    נשאר בכלל מישהו בימין שלא חושב ששרה וביבי דיקטטורים?
    קובי ניסים 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    14 5
    הנאשם והמורשעת בפלילים שרפו את עצמם בכל מחנה הימין. ויודעים מה? אחרי המחדלים במירון שנגמרו ב-45 לוויות של קורבנות חינם, גם לא בטוח שהציבור החרדי כולו עדיין בכיס שלהם.
    סגור
  • כנראה
    נראה לי 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המצביעי ליכוד למיניהם לא? אני מעדיף להאמין שהם סתומים פרימיטיביים שמתעסקים ב"הישרדות" ושיוצאת להם גזענות בטעות, כי האופציה השנייה היא שלא אכפת להם מכלום כל עוד מצביעים לאותה מפלגה כמו אבא שלהם וזה בכלל לא משנה מי בראש ומה הוא עושה
    סגור
  • אני לא בימין ועדיין חושב ששרה וביבי אינם דיקטטורים. (ל"ת)
    המוזר 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    שקד כל כך צודקת. מלכה. היו שלום דיקטטורים!
    פטריק שבת 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    10 6
    עמית סגל - יופי של סקופ!
    סגור
  • לא יעזור הימין ינצח (ל"ת)
    פטריק בוט איראני 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור