חדשות

האם תוקם ממשלת ימין? הרב טאו במכתב מפתיע למפלגת נעם

הרב צבי ישראל טאו כתב מכתב בו הוא מאשר כי מפלגת נעם תשב עם המפלגה של מנסור עבאס לצורך הקמת ממשלת ימין. לטענתו: לשבת עם שונאי ישראל זה חילול, להפיל את נתניהו זה חילול  גדול יותר. איך סמוטריץ' ובן גביר יגיבו?
אביחי דלאל |  1
אבי מעוז (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
ניסיונות הרכבת הממשלה בישראל נמשכות, יומיים לפני שראש הממשלה בנימין נתניהו צריך להחזיר  את  המנדט להרכבת הממשלה לנשיא המדינה, אתמול (ראשון) בלילה, הרב צבי ישראל טאו, אישר למפלגת נעם מרשימת הציונות הדתית לשבת עם מפלגת רע"מ בכדי לאפשר הקמה של ממשלת ימין.
כזכור, אחת הסיבות שבגללן נתניהו עדיין לא הצליח להקים את הממשלה היא ההתעקשות מצד ראשי מפלגת הציונות הדתית, יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' ויו"ר  עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, להימנע מישיבה עם רע"מ בטענה כי מדובר ב"שונאי ישראל". בנוסף, לאחר ההצבעה בוועדה המסדרת לכנסת ראשי המפלגה יצאו בהתבטאויות נגד רע"מ וקראו לנתניהו  להימנע מישיבה משותפת איתם בממשלה. אולם, גורמים בסביבת סמוטריץ' ובן גביר טוענים כי הם בהתייעצויות עם רבנים בשאלת הישיבה עם רע"מ גם לאחר ההודעה שיצאה מהמפלגה וטענה כי עמדת המפלגה לא השתנתה.
הבוקר, ח"כ שמחה רוטמן דיבר  על כך בראיון ל-103FM ואמר: "מפלגת נועם, שהנציג שלה הוא אבי מעוז, רצה איתנו כבלוק טכני. אני לא רואה צורך ולא ממש רוצה להיות דובר של הרב טאו. חמאס זו תנועה אחות של התנועה האסלמית. שתיהן מאותו שורש רעיוני"
בגוש השינוי, התחוללו כמה שינויים כשעל פי דיווחים, בגוש השינוי מנסים להריץ את יו"ר כחול לבן בני גנץ להיכנס לרוטציה עם יאיר לפיד וגורמים בסביבתם של ראשי ימינה דיווחו כי נפתלי  בנט ואיילת שקד ימנעו מישיבה כחלק מגוש השינוי על אף הפגישות שהתקיימו בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסלקציה של מפלגת נעם: ערבים ימינה, הומואים שמאלה
    אריה מאיר 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אוקיי, גזענים... לפחות הבנו טוב יותר את ההיררכיה אצלכם.
    סגור