חדשות

עמיחי שיקלי הבהיר את המכתב מאתמול וספג ביקורות ברשת

חבר הכנסת מימינה שהוציא אתמול מכתב שבו התנגד לישיבה עם מפלגות שמאליות הבהיר הבוקר בטוויטר את כוונתו של המכתב וספג ביקורות קשות ברשת: "ראש ממשלה עם כתבי אישום שמעודד הסתה נגד חצי עם זה סבבה, אבל ממשלת אחדות לא, הזיה"
מערכת ice |  3
עמיחי שיקלי (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
חבר הכנסת ממפלגת ימינה, עמיחי שיקלי, הודיע היום (חמישי) מה הייתה כוונתו של המכתב שכתב אתמול לחברי מפלגתו כשהבהיר לא אשב או אתמוך בממשלה עם מרצ ומפלגות ערביות. 
כזכור, אתמול שיקלי יצא במכתב לחברי מפלגתו בו כתב: "אפשר ולא נוכל לממש מלוא התחייבויותינו לבוחר, אך אין לנו את המנדט להפר את כולן. אל לנו לתת יד לשלילת הצבעתם של למעלה ממיליון מצביעי ליכוד, אחים, שותפים לדרך. מה לנו ולרוחות השנאה. מה לנו ולדגלים שחורים?".
בימינה מסרו אחרי הודעתו של שיקלי: "מכבדים את עמדת ח"כ עמיחי שיקלי, שהייתה ידועה לנו. אנו מחויבים לעשות הכל כדי להקים ממשלה יציבה ומתפקדת שתמנע הידרדרות לכאוס של בחירות חמישיות, וכך נעשה".
אולם, פרשנים פוליטיים רבים ניסו לפרשן את המכתב של שיקלי שלא אמר באופן חד משמעי כי לא ישב עם מפלגות השמאל. שיקלי בחר להגיב הבוקר הטוויטר שלו כשכתב: "שלא תהיינה אי הבנות, אצביע נגד הקמת ממשלה יחד עם המשותפת ומרצ בדיוק כפי שהתחייבנו לבוחר. יום נעים".
 
הפובליציסט, הלל גרשוני הגיב: "חשבתי שגם התחייבתם לא לשבת עם רע"מ". יא יא פינק, מנכ"ל תנועת "דרכנו" הוסיף: "בן גביר, מעוז, ליצמן, עבאס, ראש ממשלה עם כתבי אישום שמעודד הסתה נגד חצי עם זה סבבה, אבל ממשלת אחדות עם בנט, לפיד, ליברמן, סער, גנץ, מיכאלי והורביץ לא. הזייה".
האקטיביסט אורי ברייטמן הוסיף: "אין בעיה, תצביע נגד. זאת דמוקרטיה וזה מותר. הממשלה הזאת תקום גם בלעדיך". לעומת זאת, כתב ערוץ 20, שמעון ריקלין בחר לתמוך בחבר הכנסת וכתב: "תותח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיקלי
    משה 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שאמרו לפני ח"כ שלא שווה אפילו שקל.חיפש עבודה עם הלשון בחוץ ומצא שיקלי בלי שיקולים אמתים.לא שווה שקל
    סגור
  • 1.
    אפס ימים בפוליטיקה - וכבר שיקלי נרשם כשקרן בזוי
    אביתר חנקין 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    14 1
    לא יאמן! הנה מה שהאיש צייץ בטוויטר רק יום-יומיים לפני: "דמיון פורה יש במסדרונות הכנסת. אני עם נפתלי ומאחוריו במאמצים להקמת ממשלה - ממשלת ימין תחילה !!!!! ואם זה לא מסתייע אז ממשלת אחדות. סומך על נפתלי ומהלכיו מלא-מלא. בקיצור - אנחנו אגרוף אחד. נקסט".
    סגור
  • יבבות "פרצו לי לחשבון" בעוד 3... 2... 1...
    נחמיה 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שרף את עצמו. מי יאמין לו עכשיו?
    סגור