חדשות

שקלי לבנט: "אצביע נגד ממשלה עם השמאל", העיתונאים בטירוף

מעמית סגל ("איך אדם מעז לקיים את מה שהבטיח לבוחר?"), דרך ריקלין ("בוקר טוב לאיילת שקד, איפה את בעניין") ועד שומפלבי ("מעניין איזה שריון הוא מקבל"), תגובות מקיר לקיר בעקבות המכתב הנוקב של חבר הכנסת מימינה לנפתלי בנט
מערכת ice |  3
לפיד ובנט (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
במכתב מנומק במיוחד, חבר הכנסת מימינה עמיחי שקלי הבהיר היום (רביעי) לראש המפלגה נפתלי בנט כי הוא יצביע נגד ממשלה עם מפלגות השמאל: ""אפשר ולא נוכל לממש מלוא התחייבויותינו לבוחר, אך אין לנו את המנדט להפר את כולן. אל לנו לתת יד לשלילת הצבעתם של למעלה ממיליון מצביעי ליכוד, אחים, שותפים לדרך. מה לנו ולרוחות השנאה. מה לנו ולדגלים שחורים?".
בימינה ענו למכתב: "מכבדים את עמדת ח"כ עמיחי שיקלי, שהייתה ידועה לנו. אנו מחויבים לעשות הכל כדי להקים ממשלה יציבה ומתפקדת שתמנע הידרדרות לכאוס של בחירות חמישיות, וכך נעשה".
 
כתב ערוץ 20 בועז גולן זעם על תגובת המפלגה: "חברים, זו ההודעה לתקשורת ההזויה ביותר. עמדת שיקלי היתה ידועה לכם? ועמדת בנט שהתחייב בדיוק על כך אצלי בשידור לא ידועה לכם? על מי אתם מסתלבטים?".
כתב N12 עמית סגל כתב: "זעם על ח״כ שקלי: איך אדם מעז לקיים את מה שהבטיח לבוחר?", העיתונאי שרון גל כתב: "שיקלי הפך את בנט ללוזר הכי גדול בפוליטיקה. וכל כך מגיע לו". 
 
עקיבא נוביק התייחס לנושא: "בנט התחייב לפני הבחירות לא להכנס לממשלה תחת לפיד. עמיחי שיקלי בסך הכל מתעקש על קיום ההבטחה הזו", אטילה שומפלבי לעג: "זה שיקלי אגרוף ברזל שהתפורר כמו ביסקוויט תחת הלחצים של נתניהו? מעניין איזה שריון הוא מקבל".
שמעון ריקלין שיבח את הצעד: "בוקר טוב לאיילת שקד. שיקלי גילה מנהיגות. איפה את בעניין? זה הזמן שלך לצאת מלכה, שיקלי. סרן בצבא. ורב אלוף באזרחות. איזה מלך", ינון מגל הוסיף: "עמיחי שיקלי תזכרו את השם".
 
גדי טאוב חשב על כך: "אם עוד לא קראתם את המכתב של ח"כ עמיחי שיקלי - מופת של יושרה ודרך ארץ - אז הנה המכתב המלא בטלגרם של עמית סגל. שיקלי לא יתמוך בממשלת שמאל בראשות בנט-לפיד".
בצלאל סמוטריץ' חשב על כך: "ח"כ בצלאל סמוטריץ מגיב למכתב של ח"כ שיקלי: ''‏יש קונה עולמו בשעה אחת. האמת, קראתי את המכתב הזה עם דמעות התרגשות בעיניים. אמת צרופה ופשוטה. דבר דבור על אופניו. שיח ערכי ישר שכל כך חסר לנו בפוליטיקה. תודה רבה עמיחי. איילת, עכשיו תורך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מכולם רציתי את התגובה של אטילה ההוני.יצא השקרן הכי ענק.
    אנה 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הרי שיקלי חזר על עמדת מפלגת ימינה. וההוני העדיף לגלות את פניו כביביפוב הזוי.
    סגור
  • 2.
    תגובה לריקלין: השקדייה 'מלכה'? אולי מלכת הביצה
    Z 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרחרחת בושם ה'פאשיזם' השורר תחת שלטון בניטו נפתוליני במפלגת 'ימיסמאלה'.
    סגור
  • 1.
    לא נעים להגיד לביביסטים, אבל ההר הזה יוליד עכבר
    אדווארדו 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שקלי לא אמר לבנט: "אצביע נגד ממשלה עם השמאל". הוא רק אמר שהוא מתנגד להקמת ממשלה כזו. בסדר... רשמנו. היה ידוע. הוא כעצמו צייץ בטוויטר "דמיון פורה יש במסדרונות הכנסת. אני עם נפתלי ומאחוריו במאמצים להקמת ממשלה - ממשלת ימין תחילה !!!!! ואם זה לא מסתייע אז ממשלת אחדות. סומך על נפתלי ומהלכיו מלא-מלא. בקיצור - אנחנו אגרוף אחד. נקסט"
    סגור