חדשות

ליברמן דיבר בכנס לשכת עורכי הדין, סמוטריץ' תקף

יו"ר "ישראל ביתנו" אמר שמבחינתו ההסכם הקואליציוני מוכן וחתום, והביע חוסר רצון להתערב במערכת המשפט. יו"ר "הציונות הדתית": פוליטיקאי מושחת שחבר למערכת מושחתת"
יאיר מור |  3
אביגדור ליברמן (צילום סיוון פרג)
יו"ר "ישראל ביתנו" ושר האוצר המיועד, אביגדור ליברמן, התייצב הבוקר באילת לשיחה עם כתב המשפט של "ידיעות אחרונות", יובל קרני, במסגרת הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין.
בשיחה על המאמצים להרכבת "ממשלת שינוי" אמר ליברמן כי "אני סיימתי את ההסכם הקואליציוני מזמן. מבחינתי ההסכם סגור" ו"עם קצת רצון טוב אפשר לסיים את זה ולהגיד לנשיא 'עלה בידי'". הוא הוסיף כי הסיבה לכך שהליכוד לא מרכיב ממשלה, למרות שקיבל את מספר הקולות הגדול ביותר באופן משמעותי, היא נתניהו.  לדבריו, "כל האנשים שעבדו לצידו של נתניהו לא מוכנים לשמוע ממנו ולא מאמינים לו".
ליברמן גם יצא חוצץ נגד הלחצים וההפגנות המופעלים על פוליטיקאים מצד קבוצות פעילים קולניות, והשווה אותם לאירועי ה-6 בינואר בגבעת הקפיטול בוושינגטון, שהוגדרו על ידי הדמוקרטים כניסיון הפיכה. "כל מה שראינו בגבעת הקפיטול, קורה כאן היום. לא היה דבר כזה שפוליטיקאים מאוימים בדרגה 5", הוא אמר.
דווקא לגבי הנושא המרכזי בו עוסק הכנס - מערכת המשפט - הוא סירב לומר דברים ברורים, והסתפק באמירה: "האג'נדה שלי היא ממשלה מתפקדת. אם גדעון סער יהיה שר המשפטים - אני מציע שאף אחד לא יתערב לו הנושא המשפטי".
יו"ר מפלגת "הציונות הדתית", בצלאל סמוטריץ', שבילה את הבוקר בבית אל בטקס הרמת כוסית לכבוד חנוכת ואישור שכונות חדשות של מאות יחידות דיור ביישוב, תקף את ליברמן וכתב כי "שנים רבות ליברמן היה שנוא נפשה של מערכת המשפט, והיא היתה שנואת נפשו. ואז הוא למד איפה מרוחה החמאה, חבר לשמאל להפלת נתניהו והימין - והפך ליקיר המערכת ולאורח רצוי ומחובק. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב. פוליטיקאי מושחת עם מערכת מושחתת. ועכשיו בנט ושקד בצד שלו. עצוב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כולם יודעים שהוא צריך לנשק את הרגליים של פאינה קירשנבאו
    אברהם קרן 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ם שבלעה עבורו את הצפרדעים. מושחת עד העצמות.
    סגור
  • איפה שרגא???
    ניב 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתואם עם אהרון ברק... .
    סגור
  • 1.
    העיקר שאתה לא מאוים בדרגה חמש כי אתה פשוט בדיחה
    תושב 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא מעניינת אף אחד. מסתכלים עליך, צוחקים וממשיכים הלאה.
    סגור