משפט

האם גולן טלקום תפצה לקוח ב-180 אלף שקל?

הלקוח קיבל למעלה מ-1,800 הודעות במהלך ששהה בחופשה בפולין, בעקבות זרם ההודעות הלקוח טוען כי הוא נאלץ לרכוש חבילת גלישה בתשלום. עו"ד שנפ המייצג את הלקוח: "מצער שחברת הסלולר מנסה להתחמק ומסרבת לקחת אחריות על ההטרדה"
אביחי דלאל |  3
גולן טלקום (צילום freepik)
תביעה על סך 180 אלף שקל הוגשה בשבוע שעבר נגד גולן טלקום, לאחר ששלחה למעלה מ-1,800 הודעות לאחד מלקוחותיה בהן יידעה גולן טלקום את הלקוח כי הוא ניצל 100% מחבילת הגלישה שברשותו ולטענתו עודדה אותו לרכוש חבילת גלישה נוספת בתשלום.
לפי כתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד תום שנפ משנפ ושות', עורכי דין , ב-9 במאי האחרון, אחד הלקוחות של גולן טלקום טס לחופשה בפולין. ב-18 במאי, אותו הלקוח התחיל לקבל הודעות מחברת הסלולר לפיהן הוא ניצל 100% מנפח הגלישה שלו ובאותן ההודעות הוצע ללקוח לרכוש חבילה נוספת בעלות של 99 שקל.
לטענתו של הלקוח, התכנית אליה הלקוח מנוי מתחדשת ב-15 לחודש ולא הגיוני לנצל את מלוא החבילה בשלושה ימים בלבד. לאחר שהודעות רבות החלו להגיע לאותו הלקוח, הוא החליט להקיש על הספרה 2 ובכך לרכוש חבילות גלישה נוספות. לטענתו, ההודעות הגיעו לאורך כל היום בכל 2-4 דקות לאורך כל שעות היממה ולאחר חמישה ימים ההודעות הצטברו לרמה של למעלה מ-1,800 הודעות בחמישה ימים.
ב-28 ביוני, אותו הלקוח שלח מכתב התראה לחברה שבו הוא דרש פיצוי סמלי על סך 100 אלף שקל. ב-13 ביולי עו"ד תמיר כהנוב מכהנוב, כרמי ושות', עורכי-דין שלחו את מכתב התגובה ובו טענו על חסינות סטטוטורית שעומת להגנתה של "גולן טלקום" מפני טענות ותביעות הקשורות לתקלות במתן השירות, באותו כתב הגנה טענו כי מחובת החברה לדווח ללקוח על הגבלת השירות שלו כשהוא מסיים את נפח הגלישה וההודעות שנשלחו בשל תקלה טכנית שבעקבותיה אותו הלקוח נהנה מנפח של כ-12 ג'יגה בייט ועוד הוסיף כי ניתנה לאותו הלקוח אפשרות לחסום את ההודעות הנכנסות בשיחה עם פקידת השירות עד לפתרון התקלה.
לדברי עו"ד תום שנפ המייצג את הלקוח: "חופשתו של התובע נהרסה לאחר שקיבל במשך חמישה ימים כמות בלתי נתפסת של למעלה מ-1,800 הודעות מטרידות. ההודעות התקבלו בתדירות של כל 2-4 דקות, ולא אפשרו שימוש שגרתי במכשיר. מצער שחברת הסלולר מנסה להתחמק ומסרבת לקחת אחריות על ההטרדה".
מגולן טלקום וסלקום בחרו שלא להגיב לקבלת כתב התביעה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבל פרטנר, אותו הדבר
    גם לי 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלקום עצמה רודפת אותי על חוב 22 שנה ורק עכשיו התעוררו, משו מוזר
    סגור
  • 2.
    אם אתה בחופשה בחו"ל והראש שלך תקוע כל היום בטלפון
    גל 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז נראה שאתה הרסת לעצמך את החופשה.
    סגור
  • 1.
    1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור