משפט

ברקוביץ' נגד לוזון: דורש פיצוי של מאות אלפי שקלים

אחרי שעמוס לוזון ומועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון הגישו תביעה של כשני מיליון שקליםלמוסד לבוררות בטענה כי לא עמד בהתחייבות, ברקוביץ' הגיש מכתב דרישה באמצעות עורך דינו, שי אליאס: "הצגתם נתונים כוזבים"
אביחי דלאל |  2
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
אחרי שבשבוע שעבר איש העסקים והפועל ראשון לציון הגישו תביעת בוררות נגד אייל ברקוביץ' בסכום של כשני מיליון שקלים, היום (חמישי) ברקוביץ' השיב אש ושלח מכתב דרישה באמצעות עורך דינו שי אליאס ממשרד "שי אליאס ושות', עורכי דין" ובו הוא דורש פיצוי של 480 אלף שקל.
לוזון ומועדון הכדורגל שלו טענו בתביעת הבוררות כי: "למרבה הצער, מר ברקוביץ' בחר להפר את הסכם העברת הזכויות שנחתם בינו לבין מר עמוס לוזון לפני שנתיים, והוא מסרב לעמוד בהתחייבויות החוזיות שנטל על עצמו, בפרט לאחר שהתגלו חובות לא מבוטלים שלא גולו בזמן אמת. לאחר ניסיונות הידברות רבים לפתור את המחלוקות ברוח טובה, לא נותרה בידי המועדון ברירה אלא לפנות לערכאות משפטיות בנושא ולפרוע מאייל את הסכומים אשר עליו להשיב למועדון. המועדון מקווה כי אייל יתעשת ויפרע חובותיו ברוח טובה ובהבנה מבלי שהצדדים ידרשו לנהל את ההליך עד תום”.
ברקוביץ' בחר להשיב אש ושלח מכתב דרישה על הפרה יסודית של הסכם העברת הזכויות בו הוא טוען להתעשרות שלא כדין ולא במשפט והתנהגות בחוסר תום לב. לפי מכתב הדרישה, ב-2 באוגוסט 2019, לוזון פנה לברקוביץ' ולעמותה המנהלת את מועדון הכדורגל בנוגע להעברת הפעילות באופן בו פרשו חברי העמותה ונכנסו חדשים בהתאם. עיריית ראשון לציון העניקה פיצוי בגובה של 1.1 מיליון שקל, העמותה החדשה דיווחה על כך לרשם העמותות והגירעון של המועדון ירד מ-2.1 מיליון שקל למיליון שקל.
עוד נטען במכתב הדרישה כי ב-31 במאי 2020 תבוצע התחשבנות בין הצדדים ולצורך פירעון חובות העמותה, לוזון שילם סכום נמוך מסך ההתחייבות לכיסוי הגרעון סך של 1.7 מיליון שקל ולכן העמותה צריכה להשיב לברקוביץ' סכום של 480 אלף שקל.
בכתב הדרישה נכתב: "הצגתם בפני מרשי נתונים כוזבים ולא נכונים בדבר כספים והוצאות כספיות שהוציאה העמותה בכדי להטעות ולהעמיס חובות והוצאות כספיות שלכאורה הוצאו על  ידכם, במטרה לגזול  ממרשי את כספי ההלוואה המגיעים לו בין השאר, תשלום עבור פסק בורר רועי אנקווה ו/או מכון פיינגולד ו/או מס הכנסה קסם הכדורגל. אף הגדלתם בזדון את הסכום שלכאורה שילמתם לקבוצת בני יהודה תוך שציינתם סך של 537,440 שקל, כאשר בפועל שילמתם סך של 400 אלף שקל בלבד. כמו כן, הוספת 'חובות' כזכויות של כספים שהגיעו למרשי עובר ליום הקובע בהסכם מההתאחדות לכדורגל בישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברקוביץ ממזר אבא של ממזר
    מיקו בלו 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר לבטוח בממזר
    סגור
  • 1.
    ברקוביץ נוכל
    משה לוי 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלואי יאבד את כל כספו
    סגור