משפט

דרמה בברזיל: איש עסקים ישראלי נחטף עבור כופר

שוחרר אזרח ישראלי לאחר שנחטף אתמול בשעות אחה״צ שעון ברזיל. משעות הבוקר המוקדמות עומדת הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל
מערכת ice | 
מתקפת האקרים (צילום Pixabay, Unsplash)
דרמה בברזיל שלא שומעים כמוה כל יום. איש עסקים ישראלי, שבבעלותו מספר חנויות תיקים ויהלומים, נחטף בסאו פאולו על ידי גורמים עבריינים, שדרשו עבורו כופר ורק אחרי למעלה מחצי יממה הוא שוחרר בתום משא ומתן בין החוטפים לגורמים המטפלים.
במשרד החוץ ובשגרירות ישראל בברזיל עדכנו כי כבר יצר קשר עם משפחתו, לה סיפר את מהלך החטיפה והסכום שביקשו עבורו. לאחר מכן התבררה זהותו של הנחטף ודווח כי משה בנדק, תושב יד בנימין הוא שנחטף.
 
הקונסוליה בברזיל מסרה: "שמחים לבשר זה  ששוחרר אזרח ישראלי לאחר שנחטף אתמול בשעות אחה״צ שעון ברזיל. משעות הבוקר המוקדמות עומדת הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל, בקשר עם המשפחה והרשויות הברזילאיות במטרה לסייע ולקדם שחרורו".
עוד נמסר: "בפעילות מהירה של משטרת ברזיל שוחרר האזרח מידי החוטפים לאחר שמיקומו אוכן. משטרת ברזיל, המשפחה וגורמים בקהילה היהודית עמדו כל העת בקשר עם הקונסוליה הכללית בסאו פאולו, עם הקונסול הכללי, רפי ארדרייך, הקונסול אביאל אברהם ונספח משטרת ישראל, מר משה תורג׳מן על מנת לסייע לתהליך השחרור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה