דיגיטל וטק

טלגרם בהודעה דרמטית וחריגה: "ברזיל החרימה אותנו"

דרמת ענק בברזיל: בית המשפט הורה לחסום את טלגרם, המנכ"ל טוען שמדובר באי הבנה בשל" תקלה במייל, אני מתנצל על רשלנותנו"
מערכת ice | 
טלגרם (צילום vecteezy, pixabay)

מנכ"ל טלגרם, פאבל דורוב, כתב בהודעה חריגה היום (שבת) כי הפלטפורמה הוחרמה באופן רשמי בברזיל על ידי בית המשפט העליון, בשל מה שהוא טוען טעות במייל. פארסה? הוא דרמת ענק שתשליך על העתיד?

דורוב כתב: "נראה שהייתה לנו בעיה עם הודעות דוא"ל שהועברו בין כתובות החברה שלנו ב-telegram.org ובית המשפט העליון בברזיל. כתוצאה מהתקשורת שגויה זו, בית המשפט קבע לאסור על טלגרם בשל חוסר תגובה. בשם הצוות שלנו, אני מתנצל בפני בית המשפט העליון בברזיל על רשלנותנו. בהחלט יכולנו לעשות עבודה טובה יותר".
"צייתנו להחלטה קודמת של בית המשפט בסוף פברואר והגבנו בהצעה לשלוח בקשות הסרה עתידיות לכתובת דוא"ל ייעודית. למרבה הצער, תגובתנו כנראה אבדה, מכיוון שבית המשפט השתמש בכתובת הדוא"ל הישנה לשימוש כללי בניסיונות נוספים להגיע אלינו. כתוצאה מכך, פספסנו את ההחלטה שלה בתחילת מרץ שהכילה התראה נוספת. למרבה המזל, מצאנו ועיבדנו את זה, ומסרנו היום דו"ח נוסף לבית המשפט".
 


    
עוד טען דורוב: "מכיוון שעשרות מיליוני ברזילאים מסתמכים על טלגרם כדי לתקשר עם בני משפחה, חברים ועמיתים, אני מבקש מבית המשפט לשקול לעכב את פסיקתו לכמה ימים לפי שיקול דעתו כדי לאפשר לנו לתקן את המצב על ידי מינוי נציג בברזיל והקמת מסגרת להגיב לנושאים דחופים עתידיים כמו זה בצורה מזורזת".

לסיום נכתב: "3 השבועות האחרונים היו חסרי תקדים עבור העולם ועבור טלגרם. צוות ניהול התוכן שלנו הוצף בבקשות מכמה גורמים. עם זאת, אני בטוח שברגע שייווצר ערוץ תקשורת אמין, נוכל לעבד ביעילות בקשות הסרה עבור ערוצים ציבוריים שאינם חוקיים בברזיל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה