משפט

מעצר ראשון של חשוד ברצח מייסד אפליקציית Cash

יותר משבוע לאחר הרצח, משטרת סן פרנסיסקו מאשרת שעצרה חשוד ברצח של בוב לי. על פי הערכות השניים הכירו, טרם ידוע מה המניע למעשה הנורא
מערכת ice | 
בוב לי (צילום @boblee/Twitter)
בתחילת שבוע שעבר נודע כי מקים אפליקציית העברת הכספים, Cash, נמצא נטוש ופצוע אנושות ברחובות סן פרנסיסקו. זמן קצר לאחר מכן הוא הלך לעולמו עקב חומרת הפציעות. אמש (חמישי) ויותר משבוע לאחר הרצח של בוב לי, המשטרה המקומית חושפת שביצעה מעצר ראשון.
לפי משטרת סן פרנסיסקו, העצור הוא נימה מומני (38) - יזם בתחום ההיי-טק מאותו אזור. הרשויות טוענות כי החשוד הכיר את לי, אך טרם פורסם המניע לרצח והובהר כי החקירה טרם נגמרה. היום החשוד יעמוד בפני שופט ומהפרקליטות נמסר כי הם ידרשו לעכב אותו עד סיום התהליכים, ללא אפשרות להשתחרר בערבות. 
 
המשטרה חושפת כי המעצר נעשה אתמול בבוקר באזור קליפורניה, בפרבר שנמצא מרחק של 15 דקות בלבד מהגבול עם סן פרנסיסקו. בעת ההודעה על המעצר, נציג המשטרה, ג'נקינס, העביר ביקורת על התגובות הראשונות לרצח והניסיון של אנשי ציבור רבים, בהם סלבס אמריקנים, לצייר את סן פרנסיסקו כתור עיר פשע אלימה.
כזכור, לי נמצא ברחובות העיר עם פציעות דקירה רבות בגופו וזמן קצר לאחר מכן הלך לעולמו בבית החולים. הרצח שלו עורר גלי הד רבים בקרב עולם ההיי-טק האמריקני ובעולם. רבים היללו את לי בהיותו אדם בעל חזון רב בתחום הטכנולוגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה