בעולם

מייסד אפליקציית Cash נרצח ברחובות סן פרנסיסקו

מזעזע. מייסד אפליקציית Cash, בוב לי, נדקר פעמיים בחזה ומת מפצעיו ביום שלישי האחרון. אילון מאסק זעם וצייץ "פשע אלים"
מערכת ice | 
בוב לי (צילום @boblee/Twitter)
מייסד אפליקציית Cash, בוב לי, הסתובב כשהוא גוסס ברחובות בסן פרנסיסקו לאחר שנדקר ביום שלישי האחרון ובבקשה לעזרה, אך העובדים ושבים התעלמו ממנו. לי בן ה-43 ניסה להשיג עזרה מאדם ברכב חונה, התמוטט ונהג הרכב פשוט נסע.
לי התקשר לשירותי החירום בשעה 2:34 לפנות בוקר והתחנן לעזרה, וזעק לעבר עוברי האורח שהוא נדקר ושעליו ללכת לבית החולים. המשטרה הגיע לעזור פחות משש דקות לאחר מכן ומצאה את לי מחוסר הכרה עם שני פצעי דקירה בחזה.
 
הוא הובהל לבית החולים הכללי בסן פרנסיסקו, שם נקבע מותו. המשטרה לא הודיעה על מעצרים או על שמות חשודים נכון לרגע זה. כמו כן, למשטרה לא ידוע אם מדובר על דקירה רנדומלית או באם לי היה המטרה.
הדקירות הקטלניות התרחשו בשכונת רינקון היל במרכז העיר סן פרנסיסקו, אזור אמיד בעיר. בתמונות שנראו מהזירה, ניתן כיצד לי הותיר שובל של דם לאורך המדרכה עד שהתמוטט, כך דווח בסן פרנסיסקו סטנדרד.
"אנחנו לא רוצים להקדים את המאוחר ובהחלט אנחנו לא צריכים להעלות השערות, אז אנחנו הולכים לעקוב אחר הראיות ונוציא את מה שנוציא ברגע שנוכל", מסר מפקד משטרת סן פרנסיסקו, ביל סקוט.
לי, שהיה אב לשניים ותושב ותיק באזור המפרץ, עבר לאחרונה למיאמי כי הרגיש שסן פרנסיסקו "מתדרדרת", חשף חברו ג'ייק שילדס. "הוא היה בחלק ה'טוב' של העיר ונראה כי מדובר במתקפה אקראית", צייץ שילדס.
רציחתו עוררה זעם בתעשיית הטכנולוגיה וגרם גם לאילון מאסק להביע דאגה לגבי ביטחון הציבור בעיר. "אנשים רבים שאני מכיר הותקפו קשות", צייץ מאסק. "פשע אלים בסן פרנסיסקו הוא מחריד וגם אם תוקפים נתפסים, הם משוחררים לעיתים קרובות מדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה