משפט

מואשם ברצח אשתו הנעדרת; ביתר והשליך את איבריה לפח

בריאן וולש, שנעצר בתחילת השנה בחשד לכך שהפריע לחקירה סביב המוות של אשתו, סופג השבוע כתב אישום בגין הרצח שלה ואם יורשע צפוי לבלות את כל שארית חייו בכלא. אלו הראיות החדשות שדווח עליהן בכתב האישום
מערכת ice | 
הנעדרת אנה וולש (צילום פייסבוק)
בתחילת חודש ינואר 2023 בריאן וולש נעצר בחשד להפרעה לחקירת הרצח של אשתו. מאז התברר דרך צילומי אבטחה כי ייתכן והוא זה שאשם ברצח של אשתו, אנה וולש, שגופתה לא נמצאה עד כה. הלילה הפרקליטות במסצ'וסטס החליטה להגיש נגדו כתב אישום רשמי בגין רצח, הפרעה להליכי חקירה ומספר סעיפים נוספים.
אם וולש יורשע הוא עלול לבלות את שארית חייו בכלא, אך נכון לעת זו הוא עדיין טוען שאינו אשם ברצח שלה. כאמור האירוע התרחש בתחילת השנה וכנראה ממש ביום הראשון לשנת 2023.
 
על פי הערכת המשטרה וולש רצח וביתר את גופת אשתו ואם שלושת ילדיו. לאחר מכן הכניס את שאריות הגופה לשקיות וזרק אותן לפח. צילומי אבטחה מאזור הבית של הזוג אכן מראים גבר שדומה לוולש זורק שקיות מאד כבדות לפח בחוץ.
עם זאת, מהרגע שהשקיות נזרקו לפח ועד שהמעסיק של וולש דיווח עליה כנעדרת, השקיות כבר עברו את הליך טיפול האשפה ונשרפו בהתאם לנוהל העירוני. על כן, שאריות כלשהן מאנה וולש טרם נמצאו. כמו כן, בכתב האישום נכתב כי נמצא שטרם הרצח וולש חיפש בגוגל כיצד אפשר לבתר ולהיפטר מגופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה