-
אבל באיכילוב: אחד הרופאים הבכירים בישראל הלך לעולמופרופ׳ משה ענבר, מאבות האונקולוגיה המודרנית בישראל ואחד הרופאים הבכירים בתולדות מדינת ישראל, הלך לעולמו. מבית החולים איכילוב, שם עבד במשך 44 שנה, נפרדו בכאב: "היה מודל לרופא, מורה מחונן לדור שלם של אונקולוגים ומנהל שהעמיד את צרכי האדם מעל הכל. יהי זכרו ברוך"


