בארץ

משרד הכלכלה משיק אקסלרטור לליווי יזמי טכנולוגיה משרתי מילואים

משרד הכלכלה והתעשייה מודיע היום על השקתו של מחזור שני לאקסלרטור בניהולה המקצועי של עמותת בוגרי 8200 לכלל יזמים ויזמות טכנולוגיים משרתי מילואים פעילים בכל רחבי הארץ, שיסייע להם להקים מיזמים בתחומים מובילים שונים עם ליווי מלא
מערכת ice | 
אקסלרטור של משרד הכלכלה (צילום עמותת בוגרי 8200)
משרד הכלכלה והתעשייה מודיע היום (ה') על השקתו של מחזור שני של אקסלרטור ליזמים ויזמות טכנולוגיים שהם משרתי מילואים פעילים מכל רחבי הארץ, באמצעות סוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ובשיתוף צה"ל.
מדובר בחלק מתוכנית בשם "מעוף-טק" של משרד הכלכלה ומטרתה לקדם יזמות טכנולוגית ביעדי עדיפות לאומית. התוכנית מופעלת על ידי בוגרי 8200 ובניהולה של עדי נחמיה ובשותפות של חברת הראל ביטוח ופיננסים. 
 
המשתתפים בתוכנית מגיעים ממגוון רחב של תפקידים, בהם טייסים, משרתים בחטיבות חיל הרגלים, אנשי טכנולוגיה ומודיעין. הם יזכו למעטפת מקצועית ותומכת של הרצאות, סדנאות, ליווי והדרכה צמודה של מנטורים מהתעשייה, הכוונה בהקמת מיזם וקידומו לשלב הקמת החברה והחשיפה למשקיעים. התחומים של המיזמים משלבים אגרוטק, פינטק, ביג דאטה ועוד.
נעמי הימיין-רייש, סגנית בכירה למנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, מסרה: "תכנית האקסלרטורים נועדה ליצור סביבה יזמית בכל חלקי הארץ, לאפשר פיתוח וצמיחה בסביבת מקום המגורים או הלימודים. האקסלרטורים מייצרים גלי השפעה רבים עבור המשתתפים ועבור הסביבה העסקית הקרובה, ויש להם ערך חברתי כלכלי".
חן שמילו, מנכ"ל עמותת בוגרי 8200 הוסיף: "עמותת בוגרי 8200 פועלת למען החברה בתחומי היזמות הטכנולוגית, חינוך טכנולוגי בפריפריה וקידום תעסוקה איכותית לאוכלוסיות בתת-ייצוג, תוך רתימת רשת הבוגרים והבוגרות החברים בעמותה. אנו שמחים לנהל את התוכנית למשרתי מילואים פעילים זו הפעם השנייה ברציפות ומודים לממשלה ולצה"ל על השותפות בקידום האקו-סיסטם הטכנולוגי בישראל".  
תא"ל אמיר ודמני, ראש חטיבת תכנון ומנהלת כוח אדם מסר: " צה"ל הינו מנוף להאצה בתחומים רבים ודוגמא לפרויקט חשוב ומשמעותי זה. שמח לראות יישום ומימוש החלטת הממשלה שנקבעה במאי האחרון. הצלחה רבה לכל משרתי המילואים הפעילים במיזם. צה"ל ימשיך להוקיר ולהעריך את משרתי המילואים במגוון דרכים ותוכניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה