בארץ

אהוד ברק מגיב למתווה הנשיא: "זאת פשרה. המחאה חייבת להתעצם"

"מתווה הנשיא מלא רצון טוב ואלמנטים חיוביים, אך ביסודו הוא פשרה. אין שום סיכוי שהקואליציה תקבל אותו בשלמותו", כך כתב ראש הממשלה לשעבר בחשבון הטוויטר שלו
מערכת ice | 
אהוד ברק (צילום קשת 12)
הנשיא הרצוג, חשף אמש את המתווה שלו לרפורמה המשפטית וגרר שלל תגובות מכל קשת המפה הפוליטית. נתניהו התייחס למתווה בהצהרה שנשא לפני יציאתו לביקור בגרמניה: "כל ניסיון להגיע להסכמה ולהידברות הוא בוודאי ראוי, ולכן נציגי הקואליציה הלכו ונדברו עם הנשיא פעם אחר פעם, בעוד שנציגי האופוזיציה לא היו מוכנים להתדיינות אחת אפילו. הדברים שהציג הנשיא לא הוסכמו על ידי נציגי הקואליציה".
ראש ממשלה אחר, לשעבר, אהוד ברק, גם הוא הגיב למתווה הנשיא בחשבון הטוויטר שלו: "המחאה חייבת להתעצם. מתווה הנשיא מלא רצון טוב ואלמנטים חיוביים, אך ביסודו הוא פשרה. אין שום סיכוי שהקואליציה תקבל אותו בשלמותו. ואם הוא יידון בכנסת, כפי שמציע הנשיא, יקלפו ממנו רוטמן ולוין באמצעות הרוב, כל ממד חיובי ישראל קמה על מגילת העצמאות, דמוקרטיה ועצמאות ביהמ״ש".
 
"חבל שמתווה הנשיא אינו קובע בבירור מי הצד המאיים על ערכים אלה ומי הצד המגן עליהם. אין זה מתפקידה של המחאה לקבל או לדחות את המתווה. רק התעצמות המחאה תבטיח את כושר העמידה של ראשי האופוזיציה, שומרי הסף ואפילו הבג״צ. רק המחאה תנצח", הוסיף ברק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה