בארץ

בן גביר לנתניהו: "להדיח את גלנט מהתפקיד. אחד האחראים למחדל"

לאחר ההודעה על שורת המינויים בצה"ל, בן גביר מתח ביקורת חריפה נגד השר גלנט וציין כי אין לו מנדט לאשר מינויי אלופים, בטענה כי הוא אחראי למחדל ה-7 באוקטובר. בן גביר: "אני קורא לראש הממשלה להדיח את גלנט מתפקידו – הוא אינו ראוי להמשיך לכהן כשר הביטחון"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לאחר ההודעה בדבר שורת המינויים בצה"ל, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עורר סערה רבה בשל בקשתו מרה"מ בנימין נתניהו להדיח את השר גלנט, זאת בשל טענתו כי שר הביטחון אינו יכול להמשיך למנות בכירים בצה"ל מפאת אחריותו למחדל ה-7 באוקטובר.   
בדבריו, ציין בן גביר כי שר הביטחון נחשב לאחד ממובילי הקונספציה והאחראים לאירועי הטבח שהתרחשו באותה שבת שחורה. "לגלנט, ממובילי הקונספציה ואחד מהאחראים הבולטים למחדל השבעה באוקטובר, אין מנדט לאשר מינויי אלופים ולעצב את המטה הכללי הבא של צה"ל. המינויים עליהם החליט היום גלנט יחד עם הרמטכ"ל מלמדים כי הוא מצפצף על הציבור באופן מוחלט".

לאחר שהדגיש כי דבריו אינם חלים על זהות הקצינים שמונו והוסיף: "ייתכן שחלקם ראוי מאוד", אמר בן גביר כי דווקא המשך ההחלטה של גלנט בנוגע למינויים כה חשובים בצה"ל, היא הבעיה בסיפור.  השר לביטחון לאומי חתם את דבריו באמירה חריגה במיוחד: "לאור הדברים, אני קורא לראש הממשלה להדיח את גלנט מתפקידו – הוא אינו ראוי להמשיך לכהן כשר הביטחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה