בארץ

לא זמין, לא פנוי: נוסעים מתלוננים על המענה הטלפוני של 'אל על'

המלחמה הנוכחית נותנת את אותותיה גם בהיבט האווירי כאשר לקוחות רבים מתלוננים על עומס רב במענה הטלפוני של רשת התעופה הישראלית 'אל על'. אל על בתגובה: "חלק ניכר מהעומס נובע ממתן פתרונות וטיפול בלקוחות של חברות זרות שנותרו ללא מענה"

מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על)
המלחמה הנוכחית נותנת את אותותיה ומשפיעה רבות גם על חברות התעופה, בייחוד על חברת התעופה הישראלית 'אל על'. לאור המצב הביטחוני, מעוניינים נוסעים רבים להודיע לחברת התעופה על ביטול או דחיית הטיסות אותן הזמינו מבעוד מועד אך ללא הצלחה.
נוסעים רבים מתלוננים על קושי ביצירת קשר עם שירותי הלקוחות של חברת 'אל על' ומדווחים על עומס רב במענה הטלפוני.
בנוסף, אותם נוסעים מדווחים כי ההמתנה למענה הטלפוני בשירות הלקוחות של החברה אורכת זמן רב, למעלה משעה וכי ערוצים מקוונים כמו אי־מייל או מסנג'ר לא תמיד עובדים.
תלונות נוספות שעלו בקרב הנוסעים הן בדבר חוסר היכולת לבטל כרטיסים דרך אתר האינטרנט של החברה.

מטעם חברת 'אל על' נמסר כי: "כבר ביום הראשון ללחימה פתחה אל על אפשרות באתר לביטול טיסה והנפקת שובר באופן אוטומטי ללא נציג שירות. במקביל ניתנו קדימות ותיעדוף למחזיקי צו 8 במוקד הטלפוני, על אף עומסי השיא של השבוע הראשון, שבו אל על הטיסה כ-250 אלף איש. יודגש כי ביטול טיסה ניתן לבצע גם באמצעות וואטסאפ. חלק ניכר מהעומס נובע ממתן פתרונות וטיפול בלקוחות של חברות זרות שנותרו ללא מענה. אנו זמינים במגוון ערוצים — ניתן לפנות באמצעות פייסבוק, אינסטגרם, מסנג'ר ובוואטסאפ במספר הטלפון 03-9771111".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה