תקשורת ומדיה

טיקטוק נערכת לעונת הקניות: כך משפיע קמפיין טוב על המכירות

בעקבות עונת הקניות של סוף השנה, "טיקטוק" חושפת את נתוני הצריכה דרך הפלטפורמה כאשר 84% מהמשתמשים מדווחים כי פרסומות עזרו להם לבחור מתנה; אלו הפיצ'רים החדשים
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
לקראת עונת הקניות של סוף השנה, "טיקטוק" הציגה נתונים וכלים חדשים שמצביעים על מגמת צמיחה ברורה בענף המסחר האלקטרוני ומציעה למפרסמים פתרונות מתקדמים לשיפור תוצאות הקמפיינים. לפי החברה, בחודשים נובמבר ודצמבר נרשם זינוק של מאות אחוזים בצפיות בתכנים ממותגים, כמו ההאשטגים GiftIdeas# (עלייה של 69%), ChristmasGift# (204%) ו-HolidayShoppin# (מעל 600%).
החברה חשפה כלים חדשניים שפותחו עבור מפרסמים, בהם סטודיו מבוסס בינה מלאכותית המייצר סרטונים ומודעות בקלות, כלי לזיהוי טרנדים בזמן אמת ומערכת ניהול קמפיינים חכמה שממליצה על מילות מפתח רלוונטיות. בין הפיצ'רים הבולטים: "SMART+" לפרסום אוטומטי מותאם אישית, "GMV Max" לניהול קמפיינים ב-"TikTok Shops", ו-"Search Ads Campaign" לשילוב מודעות בתוצאות חיפוש באפליקציה.
עוד עולה מהנתונים כי 64% מהמשתמשים גילו מוצר חדש דרך הפלטפורמה, 65% מסתמכים על יוצרי תוכן לפני רכישה, ו-84% דיווחו כי פרסומות עזרו להם לבחור מתנות. בטיקטוק מדגישים שהקמפיינים היעילים ביותר מבוססים על יצירתיות גבוהה, כאשר קריאייטיב מוצלח אחראי ל-49% מהמכירות.
לדברי דניאל בירן, מנהלת תחום המסחר האלקטרוני בטיקטוק ישראל, "הכוח המניע של טיקטוק הוא הקהילה שלנו, וטיקטוק מעצבת את המוצרים כך שיתאימו להתנהגות האורגנית של המשתמשים. בטיקטוק, המשתמשים מתמקדים אך ורק בתוכן שמוצג בפלטפורמה, וגילוי של מותגים ורכישה הם לא הפרעה לחווית המשתמש - אלא חלק מהותי ממנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה