אוכל
המכירות זינקו ב-20%: כך המאכל הבנאלי הפך ללהיט
טרנד הקוטג' מסעיר את הרשתות החברתיות בארה"ב ומוביל לחוסרים רבים של המוצר ברחבי המדינה. מנכ"ל חברה בתחום: "החברות מתקשות לעמוד בביקושים"
גבינת הקוטג', שהייתה למוצר צריכה שגרתי בקרב המתאמנים, לא זכתה לאהדה דומה אצל שאר האנשים. אך לאחרונה, ברשת החברתית "טיקטוק" מספר סרטונים שכללו מתכונים עם קוטג' כבשו את הפלטפורמה - והעלו את הביקוש למוצר בחדות.
לפי חברת מחקרי השוק סירקנה, מכירות גבינות הקוטג' זינקו ב-20% בקמעונאות האמריקנית בהשוואה לשנה שעברה. מגמת העליה משנה לשנה נמשכת מאז שנת 2022, אז המכירות עלו ב-11%, והמשיכו לעלות ב-17% ב-2023 וב-17% נוספים ב-2024.
מותג גבינת הקוטג' גוד קלצ'ר, אף ציין כי אינו מסוגל לשמור על המלאי במדפים בעקבות הביקוש האדיר. "הביקוש היה פראי, אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את המוצר למדפים", מסרו בחברה.
ג'סי מריל, מייסד ומנכ"ל החברה הוסיף: "לקוחות מתקשרים ושולחים מיילים על כך שהם לא מוצאים אותנו, המאבק שלנו להדביק את הקצב גרם לנו להבין שיש מחסור". בינתיים, יצרניות הקוטג' פועלות במרץ וכבר מתחילות בבניית מתקנים חדשים לייצור מאסיבי של הגבינה.
עוד ב-
המהפכה הזו מסמלת שינוי תפיסה ברחבי העולם ובעיקר אצל האמריקאים. מעתה הם מחפשים מזונות עתירי חלבון, דלי סוכר ובעלי ערכים תזונתיים שעונים על סיפוקם. גבינת הקוטג' כאמור, ממלאת את הדרישות הללו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



