תקשורת ומדיה

מנחם בן יפסיק לכתוב למגזין 'רייטינג': "גרם נזק גדול לאוכלוסיה הגאה בישראל"

(עדכון) רייטינג פיטר את בן לאחר שאמר לערוץ 10 וכתב בטורו על תמיכתו "בחוק שיאסור הומוסקסואליות". בן ימשיך ב'דיבור ישיר' בערוץ 2 - אבל הוזהר
עוזב את רייטינג, יעזוב את מעריב? מנחם בן (צילום: רונן אקרמן) (צילום רונן אקרמן)
עורך \'רייטינג\' אלון צרפתי החליט לסיים את ההתקשרות עם מנחם בן ולהוריד את טורו השבועי המתפרסם במגזין הבידור של \'מעריב\' - כך נודע לאייס. ההחלטה התקבלה בעקבות שורה של התבטאויות של בן נגד ההומוסקסואליות. גורמים במעריב מעריכים כי העיתון צפוי לזמן את בן, הכותב למעריב בתחום התרבות, לשימוע לפני פיטורים. בשלב זה הוא ימשיך להיות חבר בפאנל התכנית \'דיבור ישיר\' של קשת בערוץ 2, אולם הוא הוזהר היום על ידי הפקת התכנית.
למרות שהוא משמש כעיתונאי ופובליציסט במשך שנים רבות במעריב, זכה בן להכרה ציבורית במהלך השתתפותו ב\'האח הגדול VIP\'. גם בתכנית עצמה התבטא לא אחת נגד ההומוסקסואליות, וכך גם בתכנית \'דיבור ישיר\' ב\'קשת\' בה הוא משתתף.
ביום שבת שעבר, לפני שבוע, התבטא בן נגד הומוסקסואלים בתכניתו של אמנון לוי \'פנים אמיתיות\', ושלשום (יום ו\') אף חזר על הדברים בטורו ברייטינג, בו כתב: \"אני אמנם בעד איסור בחוק עתידי על הומוסקסואליות, אבל החרגתי מכך את כל מי שהיה הומו קודם לכניסת החוק החדש, אם וכאשר. להם מותר. הם כבר היו, בהיתר המדינה, ולכן אין לשלול מהם את מה שהתרגלו אליו. ובעניין הצעירים החדשים שישימו זין על החוק, אמרתי שאני עדיין לא יודע איך לטפל בכל זה (גם כשאמנון לוי שאל אותי אם אני בעד הכנסתם לכלא, עניתי במפורש \"אני לא יודע\"). \'לא יודע\' זה לא \'אני בעד\'\".
לאייס נודע כי הטור פורסם ב\'רייטינג\' כאשר צרפתי לא שהה בארץ. עם חזרתו לישראל, זעם על תוכן הטור והחליט להפסיק את פרסומו.
במקביל, הצליחו דבריו של בן לעורר זעם רב. הבוקר קמה קבוצת פייסבוק חדשה שקראה לפטר את בן מ\'מעריב\' ומ\'קשת\'. נכון להיום אחר הצהריים, חברים בה יותר מ-1,000 חברים.
מקימי הקבוצה כתבו: \"הרי הכי קל היה להתעלם ממנחם בן ומעוד אחת מהתבטאויותיו אלא שהפעם נחצו קווים אדומים. בראיון שנתן בן לאמנון לוי בתכנית קרא מנחם בן לחוקק חוק שיאסור על הומוסקסואליות. לא פחות. ברוב טובו הוא נותן פטור מהכלא \'למי שכבר הומו\' אבל קורא לעצור הצטרפות של צעירים נוספים ומציע לעגן זאת בחוק שימנע מהם להיות הומואים. מנחם חזר על דבריו בטורו האחרון במגזין \'רייטינג\' מבית מעריב. אנחנו, אזרחים שוחרי דמוקרטיה וחופש ביטוי, מתנגדים להתבטאויותיו החריפות והצעתו הלא חוקית של בן הקוראת לנקוט בעונשים נגד בעלי נטיה מינית השונה משלו קוראים לאבי ניר, מנכ\"ל קשת, לאבי משולם, עורך מעריב ונוחי דנקנר, בעלי מעריב אחזקות, לפטר את מנחם בן לאלתר\".
בתוך כך, לפני שעה קלה שלח מנכ\"ל \'קסטינה תקשורת\' אמנון רבי, המפיקה את \'דיבור ישיר\' בו משתתף בן, מכתב לסמנכ\"ל התכניות של \'קשת\' רן תלם, המפיקה הראשית של הזכיינית אירית אמבר, מנהל תכניות \'קסטינה\' מני אבירם והעתק לאבי ניר, בעקבות התבטאויותיו האחרונות של בן.
במכתב כתב רבי כי \"מערכת \'דיבור ישיר\' מוקיעה ומגנה את האמירות של מנחם בן כפי שנאמרו במסגרת סרט ששודר בערוץ 10 ופורסמו בעיתון \'רייטינג\'. נוכח דברים אלו נקרא בן לשיחת בירור. מכל מקום הובהר לו כי לא יהיה מקום להשמעת דעות מסוג זה על סט התוכנית \'דיבור ישיר\'\" .
מ\'רייטינג\' נמסר: \"אנחנו חשים שמנחם בן עבר את גבול הטעם הטוב, ולפיכך נאלצים בצער להיפרד ממנו. מנחם הוא איש משכיל ובעל אבחנות מדויקות, ועם זאת הפעם הוא פיספס וגרם נזק גדול לאוכלוסיה הגאה בישראל. \'רייטינג\' הוא מגזין הבידור המוביל בישראל, ואנו גאים להניף מדי שבוע את רוח החופש, הסובלנות וקבלת האחר, ונמשיך לעשות כן. לצערנו, מנחם חושב אחרת\".
תגובת \'מעריב\' לא התקבלה. את תגובתו של מנחם בן לא ניתן היה להשיג.
עדכון אחרון: 26/06/2011, שעה 17:30
תגובות לכתבה(71):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    בושה לזה קוראים דמוקרטיה וחופש ביטוי (ל"ת)
    ההומואים מפחידים 02/2015/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    טיפשות של עורך רייטינג, כתב אינטלגנטי יחידי
    ירון 06/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רייטינג הינו מגזין צהוב עם כתבים ממש חסרי יכולת ביטוי, הכתב היחידי שמעלה את הרף היה בן, לפטר אותו בגלל דעות זו שטות, גם אם אני לא מסכים לכולם עדיין זכותו לומר אותם, ועיתונות חופשית חייבת לתת לו את האפשרות לכך
    סגור
  • מיליארד שנים של אבולוציה
    בן 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליארד שנים של אבולוציה ולא להאמין שיש מי שחושב שהומואים זה דבר נורמאלי. צריך לעשות מחאה נגד התקשורת
    סגור
  • 57.
    סתימת פיות
    תום 06/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקהילה הגאה סתימת םיות אינה הדרך להלחם באיש. תרשו לי להזכיר לכם שארגון קבוצות בפייסבוק הוא לא המצאה שלכם. לא אתפלא אם קבוצה כזו תתארגן כדי לסתום פיות והפעם שלכם. אל תנצלו את הסובלנות של הצבור כדי לצבור "הישגים" נוספים שמלבים את השנאה בצבור ,. במיוחד לאור השטפון של בני הקהילה בכלי התקשורת הכתובה והאלקטרונית.
    סגור
  • 56.
    איזה טיפש הוא...
    שבלול על 06/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מי נראה לו שהוא עובד? הוא בעצמו אמר אמירות כמו- אם גבר ילטף לי קת הפטמה אני כן אתרגש. הוא מנסה לכפות על שם רע שיצא לו... אבל מה הוא אמר ?
    סגור
  • טען עוד
  • 55.
    וגם אני לא קורא יותר מעריב עד שמעיפים אותו. (ל"ת)
    קורא סטרייט 06/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    יפה, לעולם לא מאוחר מדי.
    אלה 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנאדם פשיסט והומופוב, מה חדש בזה? אמנם יפה עשה עורך רייטינג כשהחליט לוותר על שירותיו (הדלוחים) של בן, אך ראוי היה לעשות זאת הרבה קודם. ומה עם שאר העיתונים וכלי התקשורת? למה נותנים לבנאדם כזה פתחון פה כלשהו? שישתף בהגיגיו האידיוטיים את יושבי ביתו (לבי איתם...) ולא יפריע לכולנו.
    סגור
  • 53.
    כולם יפי נפש וצבועים ,ההומואים מגעילים !!!!!! (ל"ת)
    אלי 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    יקום אדם מחר שנגעל מכחולי עיניים ? יהיר !! (ל"ת)
    יוסי 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    למה לנסות להשתיק אותו
    עמית 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם במצוקה, ובלי קשר חשוב לקבל אנשים כמו שהם, גם אם הם דפוקים. מנחם בן גיי- גדול!
    סגור
  • 50.
    זה מה שקורה כהתקשורת נשלטת
    רוביקון 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על ידי הקהילה הדעה על ידי השמאל הישראלי הבא בתור? ארא"ל סגל על ימניות יתר... כשכותבי טורים אחרים קוראים לחוקק חוקים נגד הימין והמתנחלים זה בסדר?!?! הלו? זה דמוקרטיה..... אני לא מסכים עם מנחם , אבל ראבק, חופש הביטוי.... זכותו לסלוד מהקהילה הגאה.... מסתבר שאם אתה נגד אנשים שיצאו מהארון- עדיף לך שתמצא ארון
    סגור
  • 49.
    הגיע הזמן. היה צריך לפטר אותו הרבה קודם
    סטרייט שנמאס לו 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנחם בן הוא פשוט אדם לא חכם שחושב שלקומם ולצאת נגד אוכלוסיות מוחלשות על ידי התבטאויות הומופוביות זה דבר חכם לעשות. הוא חושב שזה עושה אותו שונה, מיוחד ומקורי. ובכן, היהירות שלך שנובעת כנראה מרגשי נחיתות עמוקים ביותר, זה הכל. אין בך שום דבר מיוחד ומקורי והנזק התמידי של כל דבר שאתה אומר, כותב ועושה הוא גדול הרבה יותר מהתועלת שהוא מביא למישהו, איפשהו, אלא אם כן גם הוא גזען נבער שמנסה להכפיף את המציאות לפנטזיה חולנית שקיימת רק אצלו בראש. ברוך שפטרנו.
    סגור
  • 48.
    גם אני מחרים את קשת - עד שיפוטר מנחם בן !
    LOL 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמעסיק בנאדם גזען - שישלם את המחיר וכל הכבוד לרייטינג !
    סגור
  • 47.
    (ל"ת)
    * 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    דתיים וימניים : תלמדו מהקהילה הגאה איך לנהוג
    דתי ימני שרגיל להסתה 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם ,שהפכתם מושא לשיסוי והכפשה יומיומית ע"י כל העתונאים ,ובמיוחד ערוץ 2 ו10,תראו איך קהילה דואגת שמי שמדבר נגדה עף במקום.הרי לגאים אין חשבונות ואין רחמים,לא שוויון זכויות ולא עתונות חופשית.אם אתה לא אתנו-אתה נגדנו.אם אתה נגדנו ,דמך בראשך-אתה עף--שלום!
    סגור
  • חזק ואמת ! (ל"ת)
    יניב 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    פשוט לא יאמן כמה שהוא מטומטם! (ל"ת)
    עם ישראל לדורותיו 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    מנחם בן גיי
    בני 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פי ניתוח פסיכולוגי התנגדות נחרצת להומוים בפומבי,מצביעה על נטיית המתנגד למשכב זכר.הרעש שלו כדי להסיר חשד ממנו.
    סגור
  • 43.
    לא שאני מאוהדי מנחם בן, הוא אמר את אשר על הלב
    אברהמיקו 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקרה הזה אני ורק במקרה הזה אני חושב על הומואים בדיוק כמו מנחם בן
    סגור
  • 42.
    הסתה היא הסתה היא הסתה היא הסתה...
    רועי גרון-גרין 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז לפני שאתם יוצאים ומתפוצצים על קהילה שלמה שמנסה להגן על עצמה, הנה נקודה למחשבה: אם היה עולה לשידור או על כתב אדם שהיה טוען שלא הייתה שואה ושהיהודים שולטים בכלכלה העולמית ושהם אחראים למרבית תחלואות העולם ושהם מפיצי מחלות ושהיה יותר טוב לכולם אם פשוט לא היו פה יהודים או יותר טוב-פשוט לחוקק חוק נגדם ונגד הדת היהודית בכלל- אתם באמת רוצים לומר לי שלא הייתם קמים שקול גדול במטרה להשתיק את אותו אדם מסית? חברים-הסתה היא הסתה בין אם אתם מסכימים עם הנושא שמסיתים נגדו ובין אם לא!מנחם בן מסית כנגד קהילה שלמה שנלחמת יום-יום במלחמה כמעט בלתי אפשרית לקבלת הכרה וזכויות ולגיטימציה,כל הדברים הללו נמחקים כלאחר יד כשאנחנו נותנים במה לאנשים שאומרים בתקשורת ובגלוי שצריך לחוקק חוק שאוסר על הומוסקסואליות! אוי ואבוי לתקופה הש/חורה שאותו מנחם בן רוצה להחזיר את מדינת ישראל! התעוררו והבינו שהסתה היא דבר שגוי ואסור שצריך לעקור מן השורש ומנחם בן היקר שכח כנראה עקרון פשוט שאומר-לא יורקים לבאר ששותים ממנה.אל תלך ותלכלך ותסית בתקשורת שחלק גדול מהעומדים בראשה הם חברי וחברות אותה קהילה שאתה מנסה להכניס לכלא ;)
    סגור
  • מה הקשר בן שואה - לבין משכב זכר
    משה 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין שהחלפת את שם המשפחה מגרין לגרון....... לך תזד.... לך בסבלנות ותפסיק לבלבל את המוח בהשוואה בין שואה להומויים
    סגור
  • את היהודים וההומואים רצו להמית בשואה !!קשר?! (ל"ת)
    יוסי תא 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם אתה לא רואה דימיון
    בוקר טוב! 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בין נאצי בין אדם המרמז על מאסר לכל הומו אז אתה באמת עיוור!
    סגור
  • 41.
    חופש הביטוי= האוזניים יחליטו (ל"ת)
    נעלבתי 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    בן מעורר סלידה עצומה
    קורא 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא רק בגלל ההומואים, כל הפרסונה התקשורתית שהוא מציג, עם דעות מוזרות, והידידות ההזויה עם נתניהו בעבר, ביזארי ברמות
    סגור
  • 39.
    זה חופש ביטוי?
    ערן גפני 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק שאבירי "חופש הביטוי" הם סותמי הפיות הנמרצים ביותר נגד כל מי שמעז להביע דעה המנוגדת להשקפת עולמם, זו שמקדמת ריקבון וניוון מוסרי ואתי בריש גלי. לא חופש הביטוי בראש מעייניהם אלא השתלטות ברוטאלית על השיח הציבורי, תוך דריסת ורמיסת כל מי שחושב אחרת, כי הרי אותם חוגים ממש מפרסמים הסתה גזענית חשוכה נגד דתיים, נגד מתנחלים ואף נגד מדינתם שלהם באותם כלי תקשורת שהיום סותמים את פיו של מנחם בן. אבל אולי טוב שכך, יראה הציבור וישפוט ויידע מי מקדם עולם של ריקבון וניוון, וזה לא מנחם בן אלא כלי התקשורת שהיום סותמים את פיו.
    סגור
  • 38.
    כל הכבוד אלון
    דודו בן שטרית 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנחם בן הוא פשוט גוש שיצא מהעכוז של האח הגדול ואיך שהוא הצליח לצוף. אני שמח שהורדת עליו את המים!
    סגור
  • חח דודו ההומו (ל"ת)
    יעל 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    גם אלון צרפתי צריך לעוף
    גליה 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחת אחריות אישית וללכת הביתה. איך אתה נוסע לחו"ל ונותן לדברים כאלה לקרות? אולי בגלל שסוויסה הכשרון העולה הוא הסגן
    סגור
  • 36.
    מנחם בן איש טיפש וטוב שהעיפו אותו
    דודו 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם שמשחק אותה חכם אבל הוא ממש לא גועל נפש ורק מנסה לעשות פרובוקציות כדי לעשות רעש ולנפח לעצמו את האגו. כמו ילד שלא קיבל צומי מספיק בילדותו.
    סגור
  • 35.
    אם אני אציע,לדוגמא לחוקק חוק שמתיר לתת צ'אפחה
    פול יקר 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקרחים,האם אני מסיט נגדם או קורא לחוקק חוק,שאם יחוקק יצטרך להיאכף,כל עוד זה לא קרה,זו רק כמיהה לחוק.מה בן זה לבן הצ'טויות של מר צרפתי? חוצמיזה זה ידוע שמנחם לא נגד הומואים אלא נגד הומוסקסואליות.
    סגור
  • 34.
    אני חושב אחרת ממנחם בן אבל מגנה סתימת פיות (ל"ת)
    יש עוד שחושבים כמוהו 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    חדרה
    אריק 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנחם בן הוא טיפס נלעג, דיעותיו לא חייבים להישמע בטלוויזיה, מקסימום שיספר אותם לאשתו, שבטח עייפה מלשמוע את דברי ההבל שהוא מקשקש. הוא פשוט לא מעניין ומוריד ברמה כל מקום ותכנית בה הוא משתתף.
    סגור
  • 32.
    בשעה טוב :-)
    דודו 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא תיפוס כול-כך לא מעניין ומעייף נורא רק להיסתכל עליו. אז באמת הגיע הזמן להעיף את היצור הזה לאלף עזאזל :-)
    סגור
  • 31.
    מה קרה לחופש הביטוי? (ל"ת)
    סטודנט, ירושלים 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    דוגלים בחופש? חופש כל עוד הדעות מקובלות הוא
    אנונימי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חופש! אני סולד מהתבטאויותיו ויחד עם זאת עומד על זכותו לומר אותם. בושה לעיתונות בארץ ולדמוקרטיה ה"חופשית" שלנו. תתביישו
    סגור
  • 29.
    לדעתי יש לפטרו כי הוא אנטי דתי!
    אהוד 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתכן שאדם שאולי אוהב תנ"ך אך מתנגד לקיום מצוות יכתוב בעיתונות החופשית!
    סגור
  • 28.
    שיעיפו אותו לכל הרוחות מכל העיתונים (ל"ת)
    שלומי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    בגרמניה של שנות ה-30 בן היה מוצא אוזן קשבת
    פ 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במיוחד מאחד עם שפם קטן
    סגור
  • 26.
    זהו, שעל הטפה לרצח - אין חופש ביטוי
    שגיב 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבינו אחת ולתמיד: הכל מותר להגיד - חוץ מעבירות פליליות. על הסתה לרצח, על גזענות (נגד ערבים, הומואים, שחורים וכו') - אין חופש ביטוי. זה אסור. הבנתם? מאוד פשוט: אין חופש לעבור עבירה. אין חופש לגנוב. אין חופש לרצוח. אין חופש להסית לרצח. אין חופש לקרוא להכניס הומואים לכלא. זה הכל.
    סגור
  • צודק באלף אחוז. אנשים לא מבינים שחופש ביטוי
    אורית 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פירושו - לבטא את דעותיך כל עוד אינן פוגעות באחר. יש כאן רדידות מחשבה מדאיגה ביותר, בקרב המגיבים. אנחם את עצמי בכך שמדובר בחסרי השכלה בני 14.
    סגור
  • 25.
    לא סובל את האיש, אני הומו, אבל עומד על זכותו
    שגיב 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של בן לאמר את דעתו. זה שדעותיו מתוסבכות בלשון המעטה, חשוכות, קיצוניות וחסרות מינימום של מודעות עצמית - זה לא אומר שאסור לו לאמר אותם. חוק יופש הביטוי חשוב גם כשהוא פוגע בנו. בפעם הבאה יפטרו מישהו כי הוא מטיף להומויייות, ואז מה נגיד? במדינה דמוקרטית, כל עוד הדברים אינם מטיפים לפגיעה בזולת - מותר לאמרם, מעצבנים ומקוממים ככל שיהיו.
    סגור
  • 24.
    שוב המאפיה השמאלנית מתגלה כדיקטטורת הדיעות (ל"ת)
    יובל 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    ההומואים כועסים כי לא יהיה להם בשר צעיר טרי
    יניב 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי החוק של בן, להומואים לא יצטרפו ילדים תמימים ומבולבלים, בשר טרי וצעיר אליו הם רגילים בימים אלה.
    סגור
  • 22.
    כמה מהמגיבים כאן צבועים ברמות שקשה לתאר
    יניב 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אם להגיד צריך לכלוא את כל ההומואים זה חופש הביטוי - למה כולם בישראל משתוללים ודורשים לבוא חשבון עם מפלגת היובק ההונגרית שרוצה לנקות את הונגריה מיהודים וכאלה שישארו שם אחר כך ילכו לכלא על שהיה בלתי חוקית ? חלאס לצביעות !
    סגור
  • 21.
    כנסווווווווווו
    אצלנו זה וולדוולדווה 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נהנה לעצבן נכון?כך הוא הצהיר!כעת הגיע תג המחיר-פיטורין "אתה לא בא אומר מתי רוצה נסוג"
    סגור
  • 20.
    חשבתי שבגלל שהוא מופיע עם התת רמה שנקרא אלירז (ל"ת)
    שדה 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    טוב מאוד
    סיוון 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה התבטאויות מוגזמות שקוראות להוציא ציבור שלם אל מחוץ לחוק. זו תעודת עניות לקשת שממשיכה לתת במה לאדם כזה.
    סגור
  • 18.
    מנחם בן
    אלי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה חופש הדיבור אין לי כל בעיה עם הגאים יש לי תרעומת על רייטנג האם היה עושה אותו דבר בנושאים אחרים .הפליה לרעה זה מראה על שימוש לא שוויוני.בכיתה שלי היה גיי היה מחבק ומנשק אותי כל הזמן ולאהיה לי כל בעיה אז למה ההגזמה.
    סגור
  • 17.
    היום יש מספיק אלטרנטיבות
    משה מרציאנו 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנחם בן מקומך עם הרוב יקבלו אותך בשמחה ב"ישראל היום" עיתון מצוין שתוכל לתרום לו המון.
    סגור
  • 16.
    בן לא כותב בתרבות מעריב
    פאתט 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוסף הזה נסגר לפני כמה חודשים. פאתט
    סגור
  • 15.
    לא רוצים לראות ולשמוע את האפס הזה ;
    רונן 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל מי שנותן לו במה הוא אפס בעצמו !!!
    סגור
  • 14.
    לא ידעתי שברייטינג אוהבים נושכי כריות :-)
    נושך כריות 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולצפות את השוא אסמו בקקי חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 13.
    בדיבור ישיר -תכנית יבשה בהשתתפות מנחם בן
    דודי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מייעץ לערוץ 2 לעשות סקר צפיה לתכנית בדיבור ישיר . התכנית מיצתה את עצמה ! לא מספיק להיות ידוען על מנת לעשות תכנית בתדירות כה גדולה!!! באשר למנחם בן , אדם לא שיגרתי , לא הולך בתלם וצריך לכבד גם את דעותיו !!!אני איני מסכים עם רובם אבל לא לסתום פיות!
    סגור
  • 12.
    הומוסקסואליות היא לא "תופעה" (ל"ת)
    עמית 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    צריך לפטר אותו בגלל הדעות שלו בנושאי תיאולוגי (ל"ת)
    רונן 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    תגובת רייטינג מביכה
    רונן 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קבלת האחר היא גם לדעת לקבל דיעות לא פופולאריות. אם אנשי רייטינג לא היו חלק מהקהילה הגאה, הם היו שמים זין על הכביכול מחאה
    סגור
  • 9.
    רדיפת אדם על דעותיו עוד שפל לתקשורת הישראלית (ל"ת)
    רונן 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לא קונה בחיים שלי יותר מעריב עד שמעיפים אותו (ל"ת)
    אלון 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    שימו לינק לקבוצה לפיטוריו מקשת! (ל"ת)
    אביב 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מדובר על חבורת צבועים, מנחם בן- עמ"י איתך!!! (ל"ת)
    שי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הוא פשוט זונה תרבותית
    רוני 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכר ומשנה את דעותיו למי שמסכים לשלם.
    סגור
  • 4.
    למה
    ינב 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין ביכלל מה מנחם בן
    סגור
  • 3.
    מאוחר מדי
    נדב 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותי הם כבר הפסידו וביטלתי את המנוי שזה עתה אבא שלי עשה
    סגור
  • 2.
    איך אמרה מלכת הבת מיצווש?
    קובי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאכל תחת!!!
    סגור
  • 1.
    מנחם בן
    אזרח 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפטרו לאלתר אחרת אני מפסיק את המינוי למעריב
    סגור
  • כל ארבעת המינויים של מעריב מפסיקים ? (ל"ת)
    שגיב 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נילי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוכזבת וכדאי שתפסיק את המינוי שלך אני לא אקנה יותר מעריב מותר למנחם בן להביע את דעתו מדינה חופשית אנחנו
    סגור
  • בן חזק ואמץ לכל הצבועים תתבישו לכם
    אורי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפוא זכות הדיבור לא שוכח מה עשיתם לאראל הזמר זל
    סגור
  • מה קורה עם חופש הביטוי מה דעתכם על אוביקטיביו (ל"ת)
    נילי 06/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סתימת פיות
    נילי 06/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מפסיקה עם מעריב מנחם בן ימשיך להביע את דעתו ןוזאת היא זכותו המלאה תחליטו כן לחופש הביטוי או שזה מותנה לא מבינה
    סגור