אייס

ביטלה את המנוי ל'ידיעות' בגלל לפיד: "העיתון לא יכול להריץ מועמד פוליטי"

אשת יחסי הציבור אמילי מואטי ביקשה לבטל את המנוי בעיתון בשל המשך פרסום הטור של הפוליטיקאי בפוטנציה. בעיתון אמרו: "אין עניין פוליטי בטור"
דפנה פלס |  52
יאיר לפיד ואמילי מואטי (צילום יח"צ)
לפיד גורם לביטול מנויים: \"חלפו 3 חדשים מאז הודיע מר לפיד על פנייתו לפוליטיקה והקמת מפלגה, ואני מוצאת טעם לפגם בכך שעיתונכם ממשיך לפרסם את טורו מדי שישי. המתנתי שאולי הכותב עצמו יבין את הבעייתיות שבעניין ויודיע על פרישה אך זה טרם קרה, גם העיתון מטעמו לא מבין לכאורה מה הבעיה ולכן החלטתי לנסח את שלוש הנקודות המרכזיות\", כך כתבה אתמול בבוקר (יום ב\') יועצת התקשורת אמילי מואטי במייל ששלחה למחלקת המנויים של \'ידיעות אחרונות\'.
המייל, שהגיע לידי אייס, נושא בכותרתו בקשה לביטול המנוי שברשות מואטי. עם זאת, עד כה לא בוצע כל ביטול ויותר מכך, מואטי זכתה להתנצחות קטנה עם מנהל מחלקת המנויים, שטען כי אין כל עניין פוליטי בטורו של לפיד ושאף ייעץ לה למחול על כבודה ולדלג מיד לטורים של שלמה ארצי, רענן שקד וקרן פלס.
מואטי כתבה במייל כי \"יש כאן בעיה מבחינת שוויון ההזדמנויות: שעה שמועמד פוליטי מן המניין משקיע את מירב מרצו וכספו כדי שקולו ישמע, מועמד אחר עושה זאת מדי שבוע ועוד מתוגמל על כך... עיתון, שעם כל הציניות אני מאד מעריכה, שמעודד גילוי נאות ואומץ עיתונאי לא יכול להריץ מועמד פוליטי מבלי לציין זאת מפורשות\".
הנקודה האחרונה, לפי מואטי, קשורה בקולגות של לפיד - עיתונאים אחרים, בדגש על ציבור הכותבים ב\'ידיעות\'. \"לא שחלילה יש לי עניין לייצג אותם\", היא כותבת, \"אבל ברור שהנוכחות של המועמד ככותב מרכזי עשויה להקשות על העיתונאים מלבקר את ההתמודדות הפוליטית שלו, ומדובר בעיתונאים רציניים שמסקרים מועמדים מכל הקשת הפוליטית\".
לפני כחודשיים וחצי פורסמה באייס כתבת בעד-נגד בעניין פרסום טורו של לפיד . 4 יועצי תקשורת התראיינו אז, בהם מואטי, והדעות היו חריפות. \"מצב שבו למועמד פוליטי ניתנת במה בעמודים הראשונים של המוסף המרכזי במדינה, שבוע אחרי שבוע, לא מקובל עלי, \"אומרת עכשיו מואטי לאייס, \"אני מעודדת הליכה של אנשים איכותיים כאלה לפוליטיקה, אבל יש עדיין בעיה והיא חוסר היכולת לוותר על הבמה\".
-דיברנו על הסיפור הזה די בסמוך להכרזה שלו. למה שלחת את המכתב רק היום?
\"כי אני מחזיקה מ\'ידיעות\' עיתון מאוד רציני והייתי בטוחה שיחליטו להפסיק את הפרסום – מטעם המועמד או מטעם העיתון. מטעם אני, בדעתי הדמוקרטית, הייתי רוצה לשמוע מועמד פוליטי דרך הצינורות המקובלים, קרי הודעות לעיתונות, פרסומת או לחילופין, חוג בית\".
-במחלקת המנויים אמרו לך שהכל חוקי, נכון?
\"זה אולי חוקי אבל לא אתי. זה כשר אבל מסריח. ברוח הזאת, הייתי שמחה לקרוא את הגיגיו של שאול מופז ערב חג החירות, את לא? או לצורך העניין, את מחשבותיה של שלי יחימוביץ\'. למה הם לא מקבלים טור קבוע בעיתון? בכל מקרה, השורה התחתונה כאן היא, שעיתון מריץ מועמד פוליטי באותיות קידוש לבנה ולא מצהיר על זה רשמית. זה מביך\".
-במה נסגר הסיפור עם מחלקת המנויים?
\"הוא טרם נסגר. בגדול, מנהל שירות הלקוחות שאל אותי \'מה היה קורה אם ב-HOT הייתה משודרת תכנית שאינה לטעמך?\'; עניתי לו שלא מדובר בעניין של טעם אסתטי ואז הוא אמר, ש\'ידיעות\' פועל על פי חוק ושל ידוע לו על איזושהי פעילות פוליטית מצד לפיד\".
-ואיך השבת לו על זה?
\"שאלתי אותו כמה אנשים הוא מכיר שעושים חוגי בית מבלי שיש להם רצון להיבחר\".
-את אשתו של דני שק, לשעבר שגריר ישראל בצרפת ועד הפריימריז בקדימה תומך מוצהר של ציפי לבני, שעליה לפיד אמר דברים לא מחמיאים. יש קשר בין הדברים?
\"לחלוטין לא. כמו שאת בטח זוכרת, עוד לפני שלפיד אמר את מה שאמר על לבני, התבטאתי נגד המשך העסקתו ופרסום טורו בעיתון. בסך הכל, הדברים שאמר, ההתעקשות להמשיך לפרסם את הטור וההתעקשות להופיע בעצרת הזיכרון לרבין - כל אלה מתקבצים לכדי יהירות, כוחנות וזלזול באינטיליגנציה של הציבור\".
מ\'ידיעות אחרונות\' לא התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(52):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    כל הכבוד
    yuvi 04/2025/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני ביטלתי את המנוי לעיתון ידיעות אחרונות, ממש מרוצה מכך.....אפילו דגים לא רוצה לעטוף בו.....
    סגור
  • 31.
    גם אני ביטלתי
    אורי 03/2025/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אני ביטלתי את המנוי אחרי יותר מ-20 שנה. הסיבה היא שגילתי מי אלה משפחת מוזס נוני ואחותו.והרצון לפגיוע בנתניהו וישראל היום.
    סגור
  • 30.
    התקשורת היהודית הישראלית העלובה
    צפוני 03/2025/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יוד כמה נשארו כמנויים בעיתון? כאשר רוב העם לא לוקח אותו בחינם מהדוכנים.
    סגור
  • 29.
    עיתון פוליטי
    סימה 03/2025/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עיתון שמאכזב כל פעם את הקורא
    סגור
  • 28.
    '' אנשים אוהבים שמרמים אותם''
    אלי 03/2025/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    '' אנשים אוהבים שמרמים אותם''
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    הרבה ראשי ערים היו צריכים להיחקר במשטרה
    עמנואל חיים 01/2025/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בידיעות אחרונות קיים מנהג: עסק שמפרסם בחצי עמוד באחד מהמקומונים של רשת ידיעות, מקבל כתבת תדמית אוהדת בידיעות אחרונות הארצית. מי שמפרסם עמוד שלם במקומון מקבל שתי כתבות תדמית בידיעות אחרונות הארצית. ראשי ערים רבים למדו את השיטה ומקבלים תמורת זאת כתבות אוהדות בתמורה למודעות שמשולמות בידי משלם הארנונה העירונית. האם זה לא חשד לכאורה לשוחד? בעיר שבה אני מתגורר בשנת 2022 ראיתי ביום ראשון כתבה תדמית על ארגון מצעד הגאווה בעירי, כשפורסם שקצין משטרה לא נתן למשתתף להיכנס כיוון שהוא התחפש לזמרת פופ בינלאומית שמזדהה עם ההומואים והלסביות. ביום השני התפרסמה כתבה נוספת שראש העירייה מצא חניה לתושבי העיר על חשבון תושבי העיר. הוא הוציא אפליקציה שבה תושבי העיר יתנו הוראה שהחניה הפרטית שלהם פנויה והם יכולים להחנות את רכבם בחניה הזו בתשלום. ביום השלישי יצא מקומון (במקום ביום שישי)ובה מודעה על מרוץ הלילה שהעירייה מארגנת ביום חמישי, מודעה שהעירייה שילמה על זה כסף רב. תגידו לי אתם איך זה נקרא בעברית?
    סגור
  • 26.
    ידיעות אחרונות הוא הזרוע הישראלית של אל ג'זירה
    נויה 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    15 1
    ובמה לכל שונאי הציונות. ממש מבזה לקרוא אותו מאז המלחמה. ואכן אנחנו בבית הפסקנו לקרוא בו.
    סגור
  • ידיעות לא שונה בהרבה מהארץ
    ברוך פרנקל 01/2025/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני בן 68 התחלתי בערך בגיל 13 או 14 לקרוא עיתונים מאז ועד היום עיתוֹן ידיעות היה ונשאר עיתון ארסי לא סבלתי אותו והעיתון לא השתנה במהותו ההיפך רק הפך והתחיל להידמות לעיתון הארץ שאותו אני מגדיר כעיתון כמעט אנטישמי ברמה של שנאת ישראל והיהדות עיתון ידיעות שונה בטיפה אממה הוא נותן במה רק לצד פוליטי אחד וזה מאז היווסדו אלגזירה הישראלי אמרנו
    סגור
  • 25.
    "עיתון הארס"
    עדיף לא לקרוא וזהו 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    13 1
    להעביר את משרדי עיתון הארס לעזה, שם יהנו מהנחה בארנונה.
    סגור
  • 24.
    אמילי מי את? (ל"ת)
    אלכס 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 23.
    יופי את והקטן
    פואד 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    את מחזיקה מעצמך יותר מידיי את והקטן לפיד נימעשתם
    סגור
  • 22.
    בידיעות אחרונות בוכים בכי תמרורים
    פללוני 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 8
    כתבה מטופשת . את מי זה מעניין שהנברת ביטלה את המינוי שלה בידיעות ולמה.
    סגור
  • 21.
    לזו אני קורא אשת חייל.ללפיד וחבר מרעיו אני קורא היוצרים
    אדיר 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    היוצרים של 7/10
    סגור
  • מרכז. הזויים
    דודו. אפוי. מצוי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היי. מיי. מר. המדופלם. כותב. בעיתון שבו. נלחמו. אנשי. שלומנו. בושה. למערכת. ש פרסונה. עברה. מרדרכה הלק. עוד. אליטה. הלק. מחפסת. את עצמו. המערכת. ירדה. מהפסים. מה. לא. עושים. בשביל. הפוזה. שפוני. נוני. הלק. אליטה. מנמוכה. פוליטיקה. ירודה
    סגור
  • 20.
    ברוך שפטרנו
    יעל סמה 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני לא קוראת את התור שלו. התאכזבתי ממנו וגם לא אבחר בו יותר מה 7 לאוקטובר לא תפקיד כראוי רק מפטפת שטיות
    סגור
  • 19.
    העיתון יכול. כל עוד שזה לא ביבי. אז זה יחס מועדף
    מסביר פנים 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    12 2
    חקירות, פגסוס על העולם ומשפט.
    סגור
  • 18.
    כל הכבוד
    שרה 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    12 3
    גם אני ביטלתי את המנוי שלי לעתון ידיעות אחרונות. עיתון מגמתי לצד אחד........
    סגור
  • 17.
    אמילי מואטי
    הלנה 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הרבה ביטלו לא רק היא .
    סגור
  • 16.
    ההפכפך
    נאוה 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ממש ליצן שיעוף מהממשלה התפמה משרה בטלויזיה סוג של ריאלטי לשם הוא שייך. בגללו לא אבטל את המנוי שלי .
    סגור
  • 15.
    ואוו מואטי ! איזה צעד דרמטי !
    יוסיפון 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    4 6
    בטח זה שינה את מהלך חייך המטופשים !!!!!
    סגור
  • 14.
    גם אני מבטל את המנוי (ל"ת)
    NRMG 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 13.
    ynet הפכו לבדיחה,כל היום דוחפים על כתבות עליו (ל"ת)
    ארז 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 12.
    אמילי מואטי, לא התברכת בהרבה חכמה אה? כנסי...
    אבשלום - איש יח"צ 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    4 10
    בתור יחצנית, את וודאי יודעת שהפלטפורמה התקשורתית המרכזית בישראל, שקובעת סדר יום, זה ידיעות אחרונות. הרי מדי יום את מתפללת שהעיתון הזה ישלב אייטמים שקשורים ללקוחותייך הרבים וברגע שזה קורה, האגו שלך, כמו של יתר היחצ"נים בישראל, נושק לשמיים. אז איך את לא מפחדת לפרסם כתבה ב"אייס" נגד ידיעות אחרונות? האם את לא חוששת שהעיתונאים הרבים איתם את נמצאת בקשר יומיומי, ייחשפו לכתבה הזאת, ייכעסו עלייך וימדרו אותך, את משרדך ואת לקוחותייך מהעיתון? וכל זה בשביל מה, בשביל כתבה עלייך באייס? את מי זה פאקינג מעניין שביטלת את המנוי שלך בידיעות בגלל יאיר לפיד? האם, במחשבה לאחור, זה היה שווה את העובדה שכעת הסתכסכת עם ידיעות אחרונות ולקוחותייך ייסבלו מכך? את פשוט אדם לא אחראי ורודף פרסום! אם הייתי לקוח שלך, הייתי מזועזזע כעת. אין שכל אין דאגות.
    סגור
  • מה שנכון נכון
    אלונה 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    13 2
    גם אני חושבת כמוך ואולי אבטל את המנוי.
    סגור
  • אבשלום לא יודע עם מי אתה עובד אבל אל תעליב
    עיתונאי 04/2012/04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נראה לך שאם אקבל ידיעה מעניינת לא אפרסם אותה רק כי היחצן שהעביר לי אותה ביטל מנוי לידיעות ועוד מטעמים כאלה??? מה אני נראה לך בובה על חוט של העורך? כאן הטעות של כמה יחצנים, אתם בטוחים שאם תהיו נחמדים ותזמינו אותנו. לדרינק זה יעזור לידיעות שלכם להתפרסם, שכח מזה חבר!
    סגור
  • .... אבל יש לה ביצים יותר גדולות משלך, אבשלום
    ברוך 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    5 3
    צודק, היא חיה מוזרה, עם ערכים ועקרונות. זן לא מוכר לך כנראה. אגב, ככל שתתחרפס אליהם ותתבטל בפניהם, הם רק ידרכו עליך יותר. ככה זה טייקונים. אילו היו עוד כמה כמו מואטי במקצוע אולי לא הייתה כאן דיקטטורה של הגדולים
    סגור
  • תאמין לי, אבשלום, אתה הסיבה שבגללה אני שונא
    תגובה ל12 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יחצנים, בול הסטראוטיפ של המתחנף שרודף אחרי עיתונאים, חסר דעה, חסר עמוד שדרה העיקר שיהיו עוד תקציבים. תאמין לי, צריך להעביר שיעור על התגובה שלך בבתי ספר לתקשורת. דעתי על הכתוב לא משנה כרגע אבל אם הייתי צריך לבחור חבר נשבע לך שלא הייתי בוחר בך.
    סגור
  • ובנימה אישית אבשלום
    אמילי 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כל מי שמיישר קו עם עוולות חברתיות ותופעות שנוגעים בשחיתות הוא אדם חכם ובמקומך הייתי שוקלת מחדש את הכותרת. אולי כיחצן זה מעשה מתריס אבל כאדם אני מרגישה וסליחה על הפומפוזיות, שזו חובתי.
    סגור
  • אבשלום יקר
    אמילי 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו הפעם הראשונה שאני מגיבה לטוקבק אבל הייתי מוכרחה. אתה לחלוטין צודק שכאדם שעוסק ביחצ מדובר בצעד לא אנטיליגנטי בעליל אבל, ואת זה אנחנו שוכחים לפעמים, לפני היותנו יחצנים/יועצי תקשורת/מנהלי קמפיין אנחנו בני אדם ואני מעבר לכל אזרחית מודאגת. אם על הצעד הזה עיתונאים יחליטו להחרים אותי או ידיעות מטעמי זה מעיד בעיקר עליהם. יש לי כמה חברים בתקשורת שהופתעו מהצעד ומאד תמכו, גם קולגותיו של לפיד עצמו. אותי התופעה מדאיגה מאד ואף מעליבה, הייתי רוצה שמתמודד פוליטי יכנס מסיבת עיתונאים וידבר בקול ברור ווהייתי רוצה שעיתון יתנהג כמו עיתון.
    סגור
  • קשה להאמין, מביך לקריאה
    איתן 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לקריאה. קשה לראות אותך מגיבה לטוקבקים באייס, קשה לראות כתבה כזו מטופשת על המנוי שלך בידיעות. הזיה. בהצלחה
    סגור
  • 11.
    חומר למחשבה בפנים..
    אנונימי 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האם אייטם באייס שכולל תמונה מודבקת לצד יאיר לפיד שווה את הקרבת יחסייך עם קבוצת ידיעות אחרונות??? מה חשבת לעצמך שתבטלי מנוי לעיתון בפומבי? שמערכת ידיעות אחרונות תתן במה ללקוחותייך??? טעות קשה אפילו קשה מאוד! חוסר אחריות גם כלפי לקוחותייך שייפגעו מהמהלך היחצני שעשית לעצמך!
    סגור
  • אני דווקא הייתי רוצה שהיא תעבוד בשבילי
    עמרי 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מעדיף אותה על יועצים חנפנים שכאילו כולם חברים שלהם
    סגור
  • מה שכתבת נכון אבל- כנס...
    קולגה 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם היא נראית ככה במציאות היא יכלה כבר להתחתן עם טייקון ולא לעבוד יום אחד בחייה... לדעתי ואני שונא יחצנים בדם, יש דברים מעבר לחנופה ולהתרפסות.
    סגור
  • אויש, אתה נמוך!
    איתמר 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה זה קשור? לא מכיר אותה, לא קשור אליה, אבל התגובה פשוט נמוכה ומגעילה. מה הקשר לאיך שהיא נראית?
    סגור
  • 10.
    לפיד בידיעות אחרונות
    יהויכין 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אכן, כמנוי ותיק בידיעות אחרונות אני מוצא טעם לפגם בהמשך כתבותיו של לפיד בעיתון - עם כל ההערכה שאני רוחש אליו כעיתונאי. לדעתי, על העיתון להחליט אם ברצונו לתת במה לפוליטיקאים - לכולם - תוך ציון מפורש שזו במה פוליטית, אחרת יש כאן העדפה ברורה ואולי אף נקיטת עמדה מצד העיתון.לא אבטל את המנוי בשל כך - אך ארשום נקודה שחורה לעיתון.
    סגור
  • אבל הדרך היחידה למחות היא בביטול אחרת זה ימשך
    נעמה, תגובה ליהויכין 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הם לא רואים בכך טעם לפגם, גם אנחנו במשרד מתכננים לשלוח מכתב ביטול
    סגור
  • 9.
    צעד מבורך (ל"ת)
    חזקי ואמצי 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מה. שחשוב. זה. הפוזה
    דודו. אפוי. מצוי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היי. מה. הפרסונה. עברה. להחפיש. גם מעל. דפי. העיתון. הלק. רוח. בלי. שום דרך. מחפש. להיות. משהו. רק. מפלג את העם. הלק. האליטה. לא. יצליח. לך השקרים. ואחפשות. זמנך. עבר. העבר רק. היחוס. והפוזה. שפוני. תחברו. לעבודה. למרץ. שרץ. ואלי. תביאו. פנים. חדשות. לרשות. הקונבינה. אליטה. פרסונות. עד. מתי. רשעים. יהלוזו.
    סגור
  • 8.
    יועצת תקשורת שמחרימה את ידיעות אחרונות
    דימו 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ממש "צעד חכם"...
    סגור
  • אתה צודק, היא באמת צריכה להתיישר
    אלה 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כמו כל היועצים החנפנים, נכון? ישר כח אמילי מואטי
    סגור
  • 7.
    גם אני בדרך לשם
    אשת טלוויזיה 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עומדת לבטל את המנוי - בדיוק בגלל זה! ואני עוד קוראת ידיעות מגיל 10... זו פשוט בושה למדינה... והעובדה שהעיתונות הולכת והופכת את עצמה לגוף פוליטי - היא כבר תגרום לי לעזוב את הארץ
    סגור
  • תעדכני אותנו כשאת עוזבת את הארץ, טוב? (ל"ת)
    מושיקו 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 6.
    ידיעות בהמות
    אחד שיודע 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש מן משטרת צללים בידיעות בעניין הזה.. ואפחד לא אומר כלום. דיקטטורה... מצד שני, החלטתם להריץ מועמד? יופי! תגידו את זה בפומבי וחיסלנו עניין. הזויים.
    סגור
  • ידיעות הוא גוף פרטי וזכותו לפרסם מה שבא לו (ל"ת)
    אחת שיודעת 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    מצאה עם מי להתעסק
    פיני 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    רצתה כותרת והשיגה כותרת
    סגור
  • בחיים לא הייתי מתעסק עם ידיעות (ל"ת)
    יחצן 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אני ביטלתי מנוי למעריב.אולי תכינו כתבה על זה? (ל"ת)
    יוסףףף 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    צודקת לגמרי
    אנונימי 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני לא מבינה איך הם ממשיכים לעשות את זה.. כאילו אין מוסר בעולם. אין לכם בושה, ידיעות אחרונות?
    סגור
  • 2.
    הערות
    אסף 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לפיד גורם לביטול מנויים, כך נפתחת ה'ידיעה' הזאת. אתה מצפה לקרוא כמה מנויים בוטלו בגלל הטור של הפוליטיקאי העתידי - ולא רואה שום נתון כזה בידיעה, למעט אותה יחצ"נית (לגמרי במקרה זה המקצוע שלה) שמספרת ועונה על שאלות בנוגע לביטול המנוי שלה ("המייל שלה למחלקת המנויים הגיעה לידי אייס". באמת מעניין ממי. ואגב, לפי הידיעה המנוי לא באמת התבטל). אז על מה הידיעה, בעצם? על אישה אחת שרוצה לבטל מנוי אחד? ולמה מגיע לה הפוקוס הזה? אולי כי היא יחצ"נית שיודעת איך לעניין גוף תקשורתי בידיעה שהיא כאילו על לפיד וידיעות אבל בעצם נותנת לה חשיפה, בתקווה שהיא תהיה "עירית לינור נגד הארץ" מספר 2? אייס, כאתר שעוסק בברנז'ה, לא היה אמור ליפול לשם
    סגור
  • חבר, אתה טועה
    אינטיליגנטית 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אשת יח"צ או לא - יש עניין להעלות כתבה כזאת. זה שלפיד עדיין ממשיך לכתוב שם, כאילו כלום, ושהעיתון עושה את הדברים כ"כ בגלוי אבל בעצם לא נותן הצהרה פורמאלית - זה מסריח.
    סגור
  • מציעה שתכתוב לגופו, האם אתה חושב שזה בסדר או
    אורנה 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לגופו של עניין ולא לגופה של יחצנית
    סגור
  • 1.
    יאללה מכות יאללה (ל"ת)
    הרצל 04/2012/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור