תקשורת ומדיה

עולים לבירה: מערכות 'סופשבוע' ו-NRG עוברות למשרדי מקור ראשון בירושלים

הנהלת 'הירש מדיה' החליטה על העברת 2 המחלקות, ולכל היותר כ-20-30 עובדים. האם מערכת החדשות ושאר האגפים יעברו גם הם לגן הטכנולוגי?
(צילום: נועה וגיל לופו) (צילום נועה וגיל לופו)
חברת \'הירש מדיה\' החליטה להעביר המערכות של מוסף \'סופשבוע\' ושל NRG לירושלים - כך נודע לאייס. המעבר יתבצע בשבועות הקרובים, ובכך יתחיל בניין מעריב ברחוב קרליבך בתל אביב, להתרוקן עד שכל אגפי מעריב יעזבו אותו. בשלב זה מדובר על לכל היותר כ-20-30 עובדים ב-2 המחלקות.
בשלב זה טרם הוחלט למשל איפה מערכת העיתון תתמקם, כאשר בעבר דובר כי גם היא תחבור לבניין של מקור ראשון בגן הטכנולוגי בירושלים. נכון לעכשיו טרם התקבלה החלטה סופית לגבי מערכת החדשות של העיתון, אולם גורמים ב\'מעריב\' יודעים לספר על תכנית מעניינת, שהייתה מוציאה את העיתון ממרכז תל אביב.
על פי אותו רעיון, מערכת החדשות של \'מעריב\' הייתה עושה שימוש בשעות הערב והלילה במערכת \'גלובס\', באותן שעות בהן העיתון הכלכלי אינו פעיל (העיתון יורד לדפוס סביב השעות 14:00-15:00), וכך למעשה 2 עיתונים היו עושים שימוש באותה מערכת. גורם בכיר בגלובס טוען כי אין תכנית כזו, ואילו גורמים במעריב טוענים כי מדובר היה ברעיון ראשוני בלבד שלא נבדק לעומק.
הדיבורים על המעבר לירושלים אמורים היו לגרום לעובדים להודיע על פרישה מהעיתון, ובכך שלמה בן-צבי, המו\"ל החדש, היה נמנע מפיטורי עובדים. כפי שפורסם מוקדם יותר היום (יום ג\') באייס, למרות שהנהלת מעריב מעוניינת לפטר 135 עובדים, כבר כ-170 איש הביעו את רצונם לפרוש מרצון בתנאים מועדפים, עליהם סוכם בין ההנהלה לבין ועד העובדים וארגון העיתונאים.
מ\'מעריב\' טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שגלובס ומעריב ישתמשו גם באותו עפרון
    ויחדדו משני צדדים 05/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הירש ממשיך לשרוף את הכסף של המשפחה כמו שעשה עד עכשיו בכל מקום שהיה
    סגור
  • 1.
    אולי שיסגרו את NRG ודי?
    שגית 05/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי המשוגע שהסכים לעבוד שם בשנה האחרונה? הכל שם הולך ורק יורד למטה...
    סגור