תקשורת ומדיה

נחטף ל'אנדמול': גל זייד מונה למנהל הקומדיה והדרמה בשלוחה הישראלית

אחרי ששימש כמנהל מחלקת הדרמה בערוץ 10 ובעבר ב'קשת', וערך תסריט ושיחק ב'חטופים', זייד מצטרף לחברה שרכשה שליש מזכיינית ערוץ 2 'רשת'
גל זייד מנהל מחלקת קומדיה ודרמה באנדמול ישראל (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
כשנה לאחר שנרכשה על ידי אנדמול העולמית, שבוע לאחר אישור רכישה של שליש מרשת, ויממה לפני תחילתו של פסטיבל מיפ בקאן, מודיעה חברת אנדמול ישראל על מינויו של גל זייד למנהל את מחלקת הקומדיה והדרמה של החברה.
זייד שימש עד לאחרונה כמנהל מחלקת הדרמה בערוץ 10, ובעבר היה מנהל מחלקת הדרמה בזכיינית קשת. בין היתר היה שותף לפיתוח הדרמה \'בני ערובה\' ששודרה בערוץ 10 ונמכרה ל-CBS, היה שותף ליצירת טלנובלות וסדרות ב-HOT, ושימש כשחקן ועורך תסריט בסדרה \'חטופים\' של \'קשת\', שגרסתה האמריקאית Homeland זוכה להצלחה גדולה בארה\"ב.
זייד כבר עובד בשיתוף פעולה עם \'אנדמול ישראל\' במסגרת היותו עורך התסריט של \'רמזור\' בכל עונותיה, וכן בפרויקט חדש שאנדמול תעלה בקרוב ב-HOT - הסדרה היומית הפרוזדור המתרחשת בבית חולים, בה ישתתפו בין היתר אגם רודברג, עופר שכטר, אביגיל הררי, יובל סגל וורד פלדמן.
מנכ\"ל \'אנדמול ישראל\' אלעד קופרמן מסר: \"אנו מברכים על הצטרפותו של גל. שמנו לעצמנו כיעד להרחיב את העשייה ביצירה המקומית ואנו מאמינים שעם הכישרון הרב של גל נייצר תכנים איכותיים ומבדרים לשוק המקומי ולשוק הבינלאומי כחלק מהאסטרטגיה של אנדמול העולמית ואנדמול סטודיו\".
גל זייד הוסיף: \"אני שמח על האתגר החדש ומודה לאלעד קופרמן ולאנדמול ישראל על החזון ועל החופש היצירתי שיאפשר לנו להציג בקרוב תכנים איכותיים שיצטרפו לרפרטואר התכנים העשיר של אנדמול העולמית, ולתכנים בינ\"ל שמציגה החברה. זהו המשך טבעי לעשייה שלי בתחום והזדמנות גדולה עבורי ליצור בקנה מידה גדול מאי פעם\".
תגיות גל זייד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה