שיווק ופרסום
התשובה לששון גבאי: רותם סלע תוביל את קמפיין טורנדו במקאן
מקורבים לסלע, המיוצגת על ידי סוכנות ADD, מציינים כי שכרה עומד על למעלה מחצי מיליון שקל על הקמפיין החדש רק לשנה הקרובה
רק לפני 4 ימים פרסמנו לראשונה באייס על העברת תקציב הפרסום של טורנדו מבאומן בר ריבנאי לידי מקאן תל אביב. 2 הסיבות המרכזיות שהובילו להחלטה זו היו המאבק של חברת המדיה זניט (המטפלת בקבוצת פובליסיס) בקשת - מה שהוביל לנתק בין הצדדים שהשפיע ישירות על לקוחות באומן כגון טורנדו והסיבה השנייה שהועלתה הייתה אי שביעות רצון של טורנדו מהקמפיין האחרון שלה בבאומן בכיכובו של ששון גבאי. כעת עם המעבר למקאן נראה שנמצא התחליף לששון גבאי - החשקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע.
נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה הקונספט והשפה הפרסומית החדשה של טורנדו תחת מקאן, אך סלע היא זו שצפויה להוביל את המהלך. במקאן ובעיקר בטורנדו, הבינו שהקיץ כבר כאן, המתחרים שוטפים את המדיה עם פרסומות למזגנים (חדש באוויר - תדיראן של ראובני פרידן) ויש להכין מענה בדמותה של פרסומת חדשה במהירות האפשרית.
מקורבים לסלע, המיוצגת על ידי סוכנות ADD, מציינים כי שכרה עומד על למעלה מחצי מיליון שקל על הקמפיין החדש רק לשנה הקרובה. עבור סלע, מדובר בשנה מוצלחת במיוחד: היא מובילה בימים אלו גם את הקמפיין של אי די דיזיין לצידו של אסי עזר ולאחרונה גם חתמה על חוזה ארוך טווח עם זכיינית ערוץ 2 קשת.
פרסומת ששון גבאי לטורנדו באמצעות באומן בר ריבנאי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.עליות הפרסום של מזגני טורנדואיל 07/2016/09הגב לתגובה זו1 1רק בגלל הפרסום המסיבי של מזגני טורנדו בעיתונות ובמדיה. לא ארכוש לעולם מזגן מחברה זאת. למרות הפרסום המסיבי של החברה לא נראה כי מכירות המזגנים שלהם שולטת בשוק המזגנים. השולטים בשוק הם: תדיראן ואלקטרה.סגור
-
8.רותם סלעהבליין 07/2016/07הגב לתגובה זו0 1מה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?המון הצלחהסגור
-
7.אותם סלעהבליין 07/2016/07הגב לתגובה זו0 0מה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?סגור
-
6.חיכוי עלוב ולא מוצלח של תדיראןקוף אחרי בן אדם 07/2016/02הגב לתגובה זו0 0תדיראן השנה הפציצו בפרסומת בכיכובה של שיר אלמליח ובטורנדו רצו מהר לחכות אותם כמו תמיד . פרסומת חלשה עם פרזנטורית שלא מאמינה למוצר אלא לסימן הדולר. אם תשלמו יפה גם אוויר היא תפרסם לכםסגור
-
קוף תלמד עבריתאתה דביל 07/2016/03הגב לתגובה זו0 0לחקות זה עם קוף הבנת קוף?סגור
-
5.מי חתום על הסרט הגאוני הזהדן 07/2016/01הגב לתגובה זו1 1מדובר באחת מיצירות המופת של עולם הפרסום.סגור
-
4.win winyo 06/2016/30הגב לתגובה זו2 1זה יוצר בידול ופילוח של שוק המזגנים: קטגוריית עממיקו וקטגוריית אלטיסטיקו. בקיצור, לא כוחות.סגור
-
3.החשקנית?רותם סלע 06/2016/30הגב לתגובה זו2 1טעות פרוידניתסגור
-
2.תהיה קרוב לצלחת (של האנשים, לא האוכל)מסקנה 06/2016/30הגב לתגובה זו1 0אני לא יודעת עד כמה היא אהודה בקהל אבל היא מתחברת לאנשים הנכונים כל זאת בלי להיות המאמי של המדינהסגור
-
1.בחירה גרועה ,היא מאוד שנואה על כולם,חבל (ל"ת)רון 06/2016/30הגב לתגובה זו1 0סגור