תקשורת ומדיה

לאחר 3 שנים: מנהל כאן רשת ב' עומר בן רובי עוזב את תפקידו

בן רובי הגיע ב-2016 מגל"צ כדי להוביל את תחנת האקטואליה של התאגיד, לקראת השקתה. רשת ב' זוכה לנתוני האזנה נאים עפ"י TGI. בשלב זה אסף שלונסקי יהיה מ"מ
אלכסנדר כץ |  3
עומר בן רובי (צילום יח"צ כאן)
מנהל כאן רשת ב', עומר בן רובי, הודיע על עזיבת תפקידו בתום 3 שנים, לטענתו – בשל רצונו להקדיש יותר זמן למשפחתו ולהפחית בעומס העבודה. בשלב זה ימלא את מקומו אסף שלונסקי, עד למינוי מנהל קבוע.
בן רובי מונה ביוני 2016 למנהל רשת ב' החדשה, לקראת השקת התאגיד שנה לאחר מכן. הוא הגיע לכאן מגל"צ שם החל ככתב שטחים ועורך בעיתון במחנה. לאחר שחרורו הצטרף לידיעות אחרונות שם שימש ככתב לענייני עבודה ורווחה. בהמשך שימש כראש דסק החדשות ב-ynet וכן ככתב תרבות ומגזין בערוץ 10. בהמשך חזר לגל"צ ובמשך 15 שנה מילא מספר רב של תפקידים בגל"צ ובגלגלצ.
לכאן הצטרך כדי להוביל את תחנת האקטואליה המואזנת, בפורמט חדש. הוא שמר על חלק מרצועות השידור, ואחרות הסיר, בין היתר את רצועת הספורט הוותיקה ששודרה בפורמטים שונים במשך עשרות שנים, וויתר על 'שירים ושערים' המיתולוגית. על פי נתוני TGI, מצליחה התחנה לשמור על נתוני האזנה גבוהים.
היום כתב בן רובי לעובדי מערכת החדשות של רשת ב': "אחרי 3 שנים כמנהל כאן רשת ב', הודעתי לברוך (שי – מנהל חטיבת החדשות, א"כ) ולאלדד (קובלנץ – מנכ"ל התאגיד, א"כ) על סיום תפקידי. הסיבות - אישיות: צורך ורצון להפחית בעומס העבודה, לשנות אורח חיים, ולהצליח להיות יותר עם המשפחה... כאן רשת ב' היא תחנת הרדיו המובילה בישראל, ובזכותכם".


ההודעה ששלח עומר בן רובי לעובדים
בן רובי עוזב את התאגיד, שצפוי להיכנס למאבקים נוספים מול הממשלה החדשה, שמעוניינת לפני הפרסומים בקיצוץ של כ-500 מיליון שקלים מתקציבו של התאגיד – שני שליש מהתקציב שלו. ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר ניסה לפגוע בהקמת התאגיד, ובהמשך אף ניסה לפצלו לתאגיד רגיל ולתאגיד חדשות, כדי לנטרל את כוחם של קובלנץ ושל יו"ר התאגיד גיל עומר. במצב כזה, מי שאמורים היו לשלם את המחיר היו ראש חטיבת החדשות ברוך שי ועומר בן רובי בעצמו, שהיו מודחים.
מנהל חטיבת החדשות ברוך שי מסר: "ב-3 השנים האחרונות הקדיש עומר את כל מרצו להקמת כאן רשת ב', שיפורה ושימור מעמדה כתחנת החדשות והאקטואליה המובילה בישראל. הוא עשה זאת בכישרון, באנושיות, בחוכמה ובהצלחה מרובה. הצטערתי לשמוע על ההחלטה, אני בטוח שיימצא לו תפקיד אחר בתאגיד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סוף סוף
    המבקר 05/2019/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למרות חוסר כשרונו ולמרות בינוניותו, רשת ב' עדיין מצליחה להוביל
    סגור
  • 2.
    טובעת (ל"ת)
    הספינה 05/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    העניין ברור, סתם הוא לא "עזב".
    יוסי 05/2019/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוד אחד שלא היה יכול לעבוד עם הדיקטטור ששולט שם בכל. ואין הכוונה לדיקטטור של הממשלה והמדינה אלא לדיקטטור שבתאגיד. אגב הם די דומים השניים הללו.
    סגור