תקשורת ומדיה

"בואו למיטה": ליטל שמש מוכרת את הפורמט הטלוויזיוני שלה לקוויבי האמריקנית

פלטפורמת הסטרימינג האמריקנית רוכשת את זכויות השידור לפורמט Come to Bed של שמש, המלווה זוגות לאורך חייהם גם בחדר השינה. שמש זכתה בעבר בתחרויות פורמטים בינלאומיות
שרון טל |  2
ליטל שמש ערוץ 20 (צילום הלל מאיר)

גאווה לשוק הטלוויזיה הישראלי: זכויות השידור לפורמט Come to Bed של אשת התקשורת ומגישת החדשות ליטל שמש יירכשו על ידי חברת הסטרימינג האמריקנית קוויבי, שהוקמה על ידי ג'פרי קצנברג בלוס אנג'לס, במטרה להתחרות ביוטיוב. 

הפורמט של שמש -Come to Bed , מלווה את חייהם של זוגות במצבים שונים בחיים ומצלם, ללא התערבות הפקתית, את הנעשה בחדר השינה. הפרויקט יתעד זוגות במסלולים מגוונים בחייהם, מזוג בהיריון עד הלידה, זוג שמתמודד עם הזוגיות אחרי שהילדים עזבו את הבית, רווק שחוקר את החיים בעיר הגדולה ועוד.
 

קראו עוד ב-ice
את הפורמט הציגה שמש לראשונה בתחרות הפורמטים של פסטיבל הטלוויזיה בקייב, אוקראינה, שם זכתה במקום הראשון. הפורמט מופץ על ידי חברת ההפצה האמריקנית Small World וחברת ההפקה Mission Control שהפיקה תחת ידיה תכניות רבות, כמו Hollywood Game Night של NBC.
ליטל שמש, מגישת חדשות ואקטואליה בערוץ 20, זוכה כעת להישג נוסף עם מכירת זכויות השידור לקוויבי, לאחר שכבר זכתה שלוש פעמים בתחרויות פורמטים בינלאומיות, שתיים מהן בפסטיבל מיפ בקאן.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליטל שמש (ל"ת)
    חחח בדיחה עצובה 06/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 1.
    תודה למי שהמציא את הפורמטים
    א. 06/2020/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תודה.
    סגור