תקשורת ומדיה

האוסקר בשפל של כל הזמנים, כמה צפו בטקס?

טקס האוסקר השנה שהתקיים ביום ראשון האחרון הגיע לשפל הגדול ביותר שלו מבחינת צופים ורשם ירידה עצומה של 58% מהצופים בשנה הקודמת. מסתבר כי מדובר בתופעה בקרב טקסים המשודרים בתקופת משבר הקורונה
אביחי דלאל | 
טקס האוסקר (צילום pixbay edit ice)
טקס האוסקר ששודר בראשון האחרון איכזב לאחר שהחלו אט אט להתפרסם נתוני הצפייה בו. מסתבר שהטקס ששודר השנה הוא הטקס עם אחוזי הצפייה הנמוכים ביותר בשנים האחרונות. כזכור, הטקס התקיים בפעם ה-93, באופן מצומצם ביותר בעקבות מגפת הקורונה, השטיח האדום קוצר ורשימת המוזמנים ירדה למינימום ההכרחי, הכל כדי לקיים טקס פיזי בכל מחיר.
בטקס האחרון צפו פחות  מ-9.85 מיליון אנשים, המשמעות היא ירידה של 58% פחות משנת 2020. מסתבר שמדובר בכלל בתופעה, הטקסים המועברים בשידור חי והופקו בשנת המשבר הבריאותי והכלכלי הגדול עקב הקורונה רשמו כולם דעיכה ברייטינג ובכמות הצופים. לשם השוואה, טקסי האמי והגראמי ששודרו לפני כחודשיים רשמו אחוזי צפייה נמוכים ביותר בכל הזמנים  וגלובוס הזהב ששודר בפברואר רשם  ירידה של 60% ביחס לשנה הקודמת.
כאמור, בהפקת הטקס ניסו לייצר שינויים גם בהתאם להנחיות הבריאותיות וגם בכדי לייצר אווירה אינטימית ולכן הוזמנו לטקס רק המועמדים עצמם והאורחים שלהם. הטקס עצמו שודר מהאולם הקטן של תחנת רכבת יוניון בלוס אנג'לס דבר שגרם למבקרי הטלוויזיה ברחבי העולם שלא אהבו את הטקס לנצל את הלוקיישן בכדי ליצור כותרות מתבקשות כמו: "ירדו מהפסים" או "תאונת רכבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה