תקשורת ומדיה

צפו: בנט נכנס במראיינת CNN: "לא נהיה כבולים על ידי טרור"

בריאיון ראשון ל-CNN מאז הבחירות נשאל שר הביטחון לשעבר על ההפצצות הישראליות בעזה וענה: "חמאס הורג בעצמו את ילדי רצועת עזה כשהוא משתמש בהם בתור מגן אנושי"
עידן קוקה |  2
נפתלי בנט (צילום יוטיוב: הכנסת)
בריאיון ראשון מאז מערכת הבחירות ל-CNN הגן בתקיפות שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט על האינטרס הישראלי במבצע שומר החומות.   
במהלך הריאיון פנתה בקי אנדרסון  אל בנט בשאלה: "אולי תודה שההפצצות האלה נעשות ללא הבחנה?"
בנט ישר ענה בתקיפות: "ממש לא. אולי את מציעה שפשוט נישען אחורה, ניתן להם לשגר עלינו רקטות ולא נשיב אש כי הם מסתירים את הרקטות שלהם מאחורי נשים וילדים? את היית עושה את  זה, בקי?" השיב. הוא פנה לאנדרסון ושאל אם הייתה חושבת ככה לו הבית שלה היה מופגז ברקטות: "אם המשפחה שלך הייתה תחת אש, היית מציעה שהממשלה שלך לא תגן עלייך כי הם מסתירים את הנשק והרקטות מאחורי אזרחים?"
בהמשך אנדרסון פנתה לבנט ושאלה אותו לגבי המצב הפוליטי בישראל תוך כדי סבב הלחימה על כך בנט ענה "אנו עושים הכל על מנת להוציא את ישראל מתוך הפלונטר הפוליטי: אני וחברי לא נהיה כבולים ע״י תומכי טרור". יו"ר ימינה שיתף קטע מהריאיון בעמוד הטוויטר שלו וכתב "יחד ננצח!".
כזכור לפני יומיים (שני) בעת ביקור באשקלון בנט שחרר הצהרה לתקשורת אך סירב לענות לשאלות עיתונאים בנוגע לאפשרות להקמת ממשלת השינוי בעת הזו וישיבה עם מפלגת רע"מ של מנסור עבאס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיקוי בינוני של נתניהו. אבל לא רע
    זומבה 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט בהחלט היחיד שרמת האנגלית ברמה של נתניהו.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד, בנט. מילים כדורבנות. סומך עליך כראש ממשלה.
    ניסים 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזה למרות שאני לא איש ימין.
    סגור