תקשורת ומדיה

צפו: ח"כ פינדרוס קורא לאמיר אוחנה להתפטר

בדיון בועדת הכספים על אסון מירון חבר הכנסת מיהדות התורה קרא לשר לבטחון פנים להתפטר: "למדינת ישראל אין משטרה, אין מכון באבו כביר, ואין שר כי הוא לא אשם, הוא רק אחראי"

מערכת ice |  2
פינדרוס ואוחנה (צילום יונתן סינדל והדס פרטוש, פלאש 90)
ועדת הכספים של הכנסת קיימה הבוקר (שלישי) דיון על האסון במירון, בטונים גבוהים ועם שורה של חילופי האשמות ובמהלכו דרשו חברי הכנסת את התפטרותו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה.
חבר הכנסת יצחק פינדרוס מיהדות התורה פתח את דבריו בקריאה לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה להתפטר: "אנחנו במציאות מטורפת, הכנסת אמורה לפקח על הממשלה, ואיפה שאתה נוגע, הדברים לא עובדים. לעניין מירון אף אחד לא לוקח אחריות, הממשלה לא לוקחת אחריות כממשלה".
פינדרוס ציין שהגיש לאוחנה שאילתה בעניין ההתנהלות במכון לרפואה משפטית, וזה אמר לו, שאין ביכולתו להשיב משום שהנושא בחקירה. "אז אם נקים ועדת חקירה, 20 שנה לא נוכל לקבל תשובות", ענה פינדרוס ולאחר מכן הוסיף: "למדינת ישראל אין משטרה, אין מכון באבו כביר, ואין שר כי הוא לא אשם, הוא רק אחראי, אני קורא כבר עכשיו לוועדה לקרוא לשר לשים את המפתחות וללכת הביתה".
ח"כ מוסי רז ממרצ הצטרף לקריאתו של פינדרוס לכך שעל אוחנה להתפטר: "אני מצטרף לדבריו של פינדרוס שהשר צריך לשים את המפתחות, ואני משתתף בצער המשפחות באסונות הללו, וכן בצער המשפחות במהלך המבצע בישראל ובעזה. צריך לבדוק מי אחראי בכל משרד, לא כדי להעמיד לדין, יכול להיות שגם זה צריך, אבל בעיקר כדי למנוע את האסון הבא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הממשלה וח"כים
    יעק 05/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם צריכים להשאיר את המפתחות וללכת לעבוד באיסוף זבל. זה מתאים להם
    סגור
  • 1.
    החרדים אשמים
    הם אשמים ואחראים 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם ראשונה היא כי הם הולכים יד ביד עם מי שהביא חורבן על המדינה בכל תחום,בנימין נתניהו,תומכים ושותפים בממשלץ החורבן פעם שניה כי הם מצפצפים על כל חוק,תקנה וסדר של המדינה,ועושים כככל העולה על רוחם הם האשמים העיקריים והגדולים בחורבן במדינה
    סגור