שיווק ופרסום

אחרי למעלה מעשור: MAX נפרדת מהפרזנטורים שהפכו את "לפנק, לפנק" לקאלט

החברה ששינתה את שמה מלאומי קארד, תיפרד משני כוכבי הקמפיין האהובים שליוו את המותג למעלה מעשור - השחקנים קרן מור ויובל סגל
 
כפיר אדר |  2
יובל סגל וקרן מור (צילום מקס)
בעידן בו פרזנטורים ושפות פרסומיות מתחלפים חדשות לבקרים, קרן מור ויובל סגל היוו סלע איתן וזוגי של יציבות. כאשר במהלך השנים זכו לגלם מאות דמויות שונות בסרטים חדשניים והומוריסטיים: מז'אנר הפילם נואר ועד גיבורי על, ממחזות הזמר ועד סרטי פאנצ'ים שלא חששו לצחוק אפילו על ז'אנר הפרסומות עצמו. לאורך השנים, הצליחו השניים לפנות לקהלים רחבים וזכו לאהדה רבה בציבור הישראלי כשאחד משיאי הצלחתם הייתה הטבעת הביטוי "לפנק לפנק לפנק" – שהפך לביטוי שגור בכל בית בישראל.
כזכור, החברה נדרשה לשנות לפני כשנתיים את שמה מלאומי קארד ל-Max אחרי שהופרדה מבנק לאומי בהתאם לדרישת החוק. קרן ויובל ליוו בתקופה זו את שינוי שם המותג, לצידו של שחר חסון. המותג החדש הדגיש את הערך שמקבלים הצרכנים חזרה - וקרא להם "למקסם, למקסם, למקסם".
העובדה שקרן ויובל היו הפנים של המותג שנים רבות כל כך מעידה רבות על כשרונם ותרומתם הניכרת להצלחתו. Max נפרדת מהם באהבה גדולה והכרת תודה אינסופית.
רון פאינרו, מנכ"ל Max, מסר: "אחרי עשור וחצי של עשייה משותפת, אנחנו נפרדים היום מהשחקנים והפרזנטורים המוכשרים שלנו. אני רוצה להודות לקרן מור ויובל סגל על שנים נפלאות של שותפות מקצועית. הם חלק בלתי נפרד מהתפיסה הציבורית שלנו כמותג, והצליחו כל פעם מחדש להעביר בחן ובהומור את הצעות הערך הייחודיות שלנו."
שלי אלוני, מסוכנות פרי כפרי, מסרה: "אנחנו מודים ל-MAX על בית חם ועבודה משותפת של 15 שנים שיצרה דיאלוג פורה בין הלקוח והשחקנים באינספור קמפיינים זכורים ואהובים לאורך השנים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נהייתה לי הרעלת סכרין מרוב מתיקות! (ל"ת)
    יורם 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ליהוק גאוני
    נילי ל 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האמת ליהוק גאוני חוויה בכל פרסומת עד שתקעו להם את החסון הזה
    סגור