תקשורת ומדיה

מצעד הפרגונים הלא ברור של אנשי התקשורת ליועץ נתניהו לשעבר

דוברו של ראש הממשלה לשעבר, נאור יחיא, מונה להיות דובר בית הנשיא החדש. אנשי תקשורת רבים מיהרו לפרגן ברחבי הרשת. בלטו במיוחד כתבי חדשות 12
מערכת ice |  5
נאור יחיא (צילום טוויטר, ויקיפדיה, פייסבוק, משה שי פלאש 90, יענקלה קליין)
לפני זמן קצר הוחלט בוועדת הכספים על שורה של מינויים חדשים לבית הנשיא לקראת כניסתו של נשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג, לתפקידו בתחילת החודש הבא. אחד המינויים שעוררו לא מעט תגובות הוא של נאור יחיא, דוברו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו והליכוד, לתפקיד דובר בית הנשיא.
כזכור, עם היוודע על מועמדותו של יחיא לתפקיד אתמול שורה של אנשי תקשורת החלו לצייץ נגד מינויו. בתגובה לכך, שורה של אנשי תקשורת צייצו החל מאתמול פרגונים לא מעטים שמתמקדים בטיב עבודתו ומקצועיותו של יחיא ויצאו כנגד הקריאות לא למנותו. בלטו במיוחד במפגן הפרגונים כתבי חדשות 12.
הכתבים הפוליטיים של חברת החדשות החלו לצייץ עוד מאתמול תמיכה. ירון אברהם צייץ: "כן, נאור יחיא יסדר לביבי חנינה אצל הנשיא. בנוסף הוא ידאג לו לפסל ליד קצב, למנוי שנתי לטקס "שרים עצמאות" ולצימר על הדשא הנשיאותי. לא יותר הגיוני לחשוב שהוא פשוט איש מקצוע מעולה? עייפתם ועוד לא התחיל השבוע" ונכנס לעימות על כך עם בן כספית.
 
דפנה ליאל גם ציינה כי מדובר ב"מינוי מעולה של הרצוג. 1. נאור הוא מקצוען ונחשב לאחד הדוברים הטובים והמבוקשים בשוק. 2. הרצוג נבחר להיות הנשיא של כולם, נאור ידע לחזק אותו במקומות שעד עכשיו פחות השקיע בהם כמנהיג מפלגת העבודה".
 
גם עמית סגל גם פרגן וצייץ לאחר המינוי היום כי מדובר בהחלטה חשובה וטובה של הרצוג: "ההחלטה של הרצוג למנות את נאור יחיא לתפקיד דובר הנשיא חשובה מכפי שנראית: 1) גם מול ביקורת ממחנהו הוא לא פסל מועמד על רקע עבודתו בעבר. מעשה כזה היה מנוגד לרוח מוסד הנשיא 2) מעיד על הרצון להתנחל גם בלבבות של הימין 3) נדמה לי שהמקרה הראשון של מי שהיה דובר גם של ראש ממשלה וגם של נשיא
 
הכתבים הנוספים של חדשות 12 שפרגנו הם הכתב לענייני צבא ניר דבורי שכתב  אתמול: "כל מי שעבד ויעבוד עם נאור יחיא יודע שמדובר במקצוען אמיתי, שמכיר היטב ויודע את עבודת הדובר. עוד מימיו כקצין בדו"צ. כל ניסיון לצבוע את זה בצבעים אחרים אינו ענייני", וכתבת הצרכנות יולן כהן שצייצה אתמול והיום: "הנשיא הנכנס, בוזי הרצוג שוקל למנות את נאור יחיא דוברו של רה"מ לשעבר נתניהו- לדובר בית הנשיא. נאור לא הכחיש אך סירב להגיב. חייבת להודות שמעריכה אותו מאוד. מעבר לכל- הוא בן אדם והוא מינוי ראוי!"
 
מלבד כתבי חדשות 12, היו עוד מגוון של אנשי תקשורת מכלל אמצעי התקשורת שבחרו לפרגן. מורן אזולאי מ-YNET צייצה אתמול: "זה לא יאמן שסוגרים פה חשבונות פוליטיים עם נתניהו על הגב של דובר הליכוד, נאור יחיא. הכי מצחיק שרבים מהמטנפים לא החליפו איתו מילה בחייהם. מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה, חרוץ, מסור, נגיש ובעיקר יודע את העבודה."
עקיבא נוביק מכאן 11 צייץ  היום לאחר המינוי: "משמח לראות שבוז'י התעלה על הקמפיין הבולשביקי נגד נאור יחיא. זה לא קשור לכישורים המקצועיים שלו, אלא לעובדה שהוא היה דובר מקצועי, והניסיונות (גם של עיתונאים פעילים. איזו חרפה) לפגוע במינוי שלו הם בריונות מהסוג הרע". אתמול מתח ביקורת על הקולות שנשמעו נגד המינוי והציע לנשיא פשוט לבחור במינוי מקצועי ראוי: "מצדיע לנשיא המדינה יצחק הרצוג הנבחר שמרחיק את תרבות הפנקסים האדומים, החרמות והשנאה, ובוחר יועצים לפי כישוריהם והאופי שלהם ולא לפי איפה הם עבדו קודם. בוקר קסום"
 
גם כתבי חדשות 13 צייצו תמיכה. ספי עובדיה צייץ לפני זמן קצר איחולי הצלחה לדובר החדש וכתב: "דוברים ואנשי יחצ מחליפים לקוחות, בוסים, אישים פוליטיים וסגנונות כדבר של יום ביומו. תרגעו, נאור יחיא לא יקמבן חנינות מלשכת הדובר . בהצלחה נאור!". חברו למערכת יוסי אלי גם תמך וכתב: "נאור יחיא אחלה גבר! דובר מקצוען , גם כשהיה בדו"צ (שם עשינו כמה פרויקטים יחד) וגם בפעמים בודדות כשעבדתי מולו כשהיה עם גלנט! מינוי מקצועי וראוי!"
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    האיש הזה חתום על כל כך הרבה הודעות שקריות/מסיתות
    ועמית סגל לא רלוונטי 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מעוררות פילוג ושנאה! איזה כישורים?? כל אדם שחתום על הודעות כאלה צריך לדעת שיוקיעו אותו מינוי אומלל ולא ראוי
    סגור
  • 4.
    מינוי לא ראוי
    אלעד 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני לא חושב שצריך לפסול כל מי שעבד עם הנאשם מבלפור. אבל הדובר שלו ודל הליכוד ? הלו - מה עם כל הארס והדיס-אינפורמציה שנשפכו כאן ? הנשיא הנכנס לא יכל למצוא מישהו אחר ? בוז'י תמיד היה אופורטוניסט וכדאיניק . הוא מוכיח את זה שוב.
    סגור
  • 3.
    פרגון התקשורת
    LG 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירון אברהם - אפס כול כתבה שסקרת - אף פעם לא עניינה מקווה שיכינו לך פסל בכניסה לשירותים בערוץ 12, לשם הפרצוף שלך מתאים . אפס אפס מאופס - כואב לך על הבחירה תצטרף ליניב אלדד שנזרק ............ עד כמה תמשיך להתחנף לשמאלנים בעבודה שלך ...... על הפוסט שלך צריך לזמן אותן להוצאת דיבה את הפסל ליד קצב תשים את אהוד ברק הזבל כמוך .
    סגור
  • 2.
    פרגון התקשורת
    LG 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירון אברהם - אפס כול כתבה שסקרת - אף פעם לא עניינה מקווה שיכינו לך פסל בכניסה לשירותים בערוץ 12, לשם הפרצוף שלך מתאים . אפס אפס מאופס - כואב לך על הבחירה תצטרף ליניב אלדד שנזרק ............ עד כמה תמשיך להתחנף לשמאלנים בעבודה שלך ...... על הפוסט שלך צריך לזמן אותן להוצאת דיבה את הפסל ליד קצב תשים את אהוד ברק הזבל כמוך .
    סגור
  • 1.
    מעניין
    שלי 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שקשור לפרשה אין לו ולא מתאים לעניין
    סגור