תקשורת ומדיה

ממנים מנכ"ל לבית הנשיא או לקבוצת כדורגל? צפו בדיון המשעשע מוועדת הכספים

הדיון בוועדת הכספים בו מתארח נשיא המדינה הנכנס, יצחק הרצוג, גרר המון דיבורים והשוואות לעולם הכדורגל. אז מה הקשר בין מנכ"ל בית הנשיא להפועל תל אביב, בית"ר ירושלים וברצלונה?
מערכת ice | 
יצחק הרצוג בוועדת הכספים (צילום צילום מסך ערוץ הכנסת)
הדיון בוועדת הכספים על מינוי מנכ"ל חדש לבית נשיא המדינה היום (שני), גרר דיון משעשע שמעורבות בו כמה קבוצות כדורגל מישראל, ברצלונה אחת מספרד, נשיא המדינה הנכנס יצחק הרצוג, והרבה צחוק מסביב לשולחן הדיונים.
זה התחיל כאשר הנשיא הנכנס דיבר על אייל שוויקי, מי שימונה למנכ"ל בית הנשיא החדש, ציין את סגולותיו וכמה הוא מעריך אותו מתפקידים קודמים בהם שיתפו פעולה יחד ואז בירך בצורה משעשעת: "בעברו, וזה נסלח לו, היה גם מנהל אתר האינטרנט של בית"ר ירושלים. בתור אדום מובהק בהפועל תל אביב, אני סלחתי לו" 
מי שהגיב באופן מצחיק למדי הוא אחמד טיבי. חבר הכנסת ידוע בתור אוהד כדורגל ידוע וגם כאחד מחברי הכנסת השנונים ביותר במשכן. טיבי הגיב להרצוג והפנה לקורות החיים של שוויקי וציין: "יש רק בעיה אחת. מנהל האתר הרשמי של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים? - יש גבול למה שאני יכול להכיל". השולחן התפקע מצחוק וציינו בפניו כי אם היה מגיע בזמן היה שומע את ההסבר.
הדיון המשיך להיות משעשע וטיבי המשיך וסיפר על מפגש משותף שלו והנשיא הנכנס, הרצוג, מביקור משותף בברצולה אותה הוא אוהד. חבר הכנס פינדרוס הצטרף ועניין וציין: "המעלה הגדולה - הוא יכול לא להיות אוהד של בית"ר ירושלים ואני יכול להיות אוהד אותו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה