תקשורת ומדיה

רון קופמן במתקפה על הנשיא: "מאכער לוזר שמינה עבד נרצע של ביבי"

העיתונאי רון קופמן במתקפה חריפה על הנשיא הנכנס בוז'י הרצוג בעקבות מינויו של נאור יחיא, דובר הליכוד לשעבר, לדובר הנשיא: "הלוזר היה חייב למנות עבד נרצע של ביבי"
מערכת ice |  9
בוזי הרצוג ורון קופמן (צילום Olivier Fitoussi/Flash90, facebook)
העיתונאי רון קופמן בביקורת חריפה על הנשיא הנכנס בוז'י הרצוג בעקבות הסערה סביב מינויו של נאור יחיא לדובר הנשיא, לאחר ששימש בתפקידו הקודם כדובר הליכוד: "הלוזר היה חייב למנות עבד נרצע של ביבי".
כזכור, בעקבות ההודעה של מינויו של יחיא, התעוררה סערה בתקשורת כאשר בעוד רבים מבכירי העיתונאים בארץ שיבחו את המקצועיות של יחיא, היו בשמאל כאלה שהרימו גבה סביב המינוי המפתיע, ורמזו על האפשרות כי הדובר יפעל לחנינה של נתניהו בבית הנשיא.
מי שהוביל את מחאת השמאל הוא אלדד יניב שכתב על כך: "עיתונאים שלא מבינים את עומק הקשר בין ביבי לבוז׳י ובין נתן אשל למוטי סנדר עוד יבינו. מינוי כל כך פסיכי של יחיא לדובר בית הנשיא, של מי שהיה ציר מרכזי בחמ״ל הפצת הרעל של ביבי נגד חצי עם יחד עם שרוליק איינהורן. לוק. אוריך. עופר גולן ב-4 מערכות בחירות - הוא לא מינוי מקרי".
גם פרשן הספורט רון קופמן הצטרף לשורת המבקרים ושיתף חלק מהטקטיקה של יחיא כדובר הליכוד: קריאת "נוכל" לראש הממשלה בנט, הודעה שתיקיו של נתניהו תפורים ותמונה של מנסור עבאס במדי הרמטכ"ל איזנקוט.
קופמן תקף בחריפות: "בוז'י הרצוג עדיין לא נשיא, אז איני מתפלא מקיומו כאב טיפוס למושג לוזר", כתב עיתונאי ישראל היום בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף נגד המינוי שהופך, לדבריו, את הנשיא הנכנס לעבד נרצע של נתניהו וכי ימנה גם את שאר עוזריו של ראש הממשלה לשעבר טופז לוק ויהונתן אוריך:
"יש הרבה מאכערים/ספונג'דורים שגדלו במפא"י המטונפת-על-מלא, אבל הלוזר היה חייב למנות עבד נרצע של ביבי, כפה שלו בבית הנשיא. אבל בהכירנו את הנבחר, הוא זקוק גם לאולריך, טופזיניו ועוד גמדים מבלפור, בשביל לחוש מנהיג".
קופמן המשיך לתקוף את הנשיא, גם לאחר דבריו של אילן שילוח כי ביבי הרעיל את התקשורת ו-"קשה להבין למה בוז'י עושה את הטעות הזאת", ענה לו קופמן: "מתי הוא צדק בשיקול הדעת?".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מונגול
    מונגול שרק פיונה 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבאלה מונגול קרח ,סיכמנו שאתה שם גליצרין משלשל והיידה לבית איילדן. מה יהיה שימפנזה קרחת שכמוך ?סבא שראק ופיונה בחיתולים ישר ללכת לישון חלומות פז פיונה מתוקה לא לשכוח גליצרין ולישון כמו תינוק . כל הזקנות מפחדות שתבוא להן בחלום בקש סויטה למגודלים אלטא זאכן שכמוך
    סגור
  • 8.
    כמה בהמה
    שפי 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהמה מצויה קופון אינו מתרגש מהתואר.ככל שהפה גדל כך מאוס הוא על ציבור גדול.
    סגור
  • 7.
    בטוחה שיש עוד כמוני
    יעל מהצפון 07/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בגלל רון קופמן הפסקתי לקנות את העיתון מעריב. בטוחה שיש עוד הרבה כמוני.
    סגור
  • 6.
    שימפנזה
    גגג 07/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לי אחלה טיפול 20 שח סודני צינורית 12 אינץ מה אומר?
    סגור
  • 5.
    נרקומן על מלא
    עע 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלום למר קופ. שאני מביט בזיו פנייך אני מתבלט בין שילוב של פרה טיבטית , כלב ים ,ורוטוילר דמנטי. קשה להחליט. הכתיבה שלך היא סוג של צער בעלי חיים ומישהו שהוא נורא מסכן כזה עולב. צר לי אבל יש לך כתיבה של מוח ברמה מאוד מאוד ירודה אני מבין שעתונאי זה משהו שהוא גדול עלייך. אני חושב שאתה בליגה של הגבר, אופיר אסיאג אבל תמיד היית בתחתית אז מה הפלא. מאלך לך רחמים רבים ושא ברכה וקבל את עצמך ואת זקנותך כמו שהיא .זה שאתה זקן אומלל לא רלבנטי ואף פעם לא היית נו מילא. זה שאתה לא עובר מסך , כי הקרחת והכרס שלך תופסים מסך 20 אינץ,ועדין נראה במסכים ולא מסופק לנו שקית הקאה נו מילא. זה שאתה מהמר על אנפראניל יוצא מצטיין,של אברבנאל ניחא. אבל זה שאתה בשלב האנאלי ההפוך שפלט צואה יוצא לך מהפה ולא מהחלחולת זה מעורר חשיבה שאתה גם מסכן גם צער בעלי חיים ולא מטופל??אני פונה לכל הקרובים אם יש לתרום חלוק לבן ולתרופה ושבו מחרבנים סיעודים לגבולם סגור
    סגור
  • 4.
    בושה גדולה
    יערה 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יתכן והאיש יכול היה להיות דובר בית הנשיא אבל זה נשמע כל כך לא נקי !!! נשמע כמו שמור לי ואשמור לך. ביבי על הרצוג והרצוג "הטוב" והלא תמים על ביבי. נביבי חשוב להשמר בתודעה של הציבור כראש הממשלה.
    סגור
  • 3.
    צינורות הביוב של ביבי
    Anj 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בוזי גמר עוד לפני שהתחיל. אם הוא עוזר לביבי להמשיך לפזר את צינורות הביוב שלו בחברה הישראלית. הוא צובע את עצמו של חצי עם
    סגור
  • 2.
    כולנו סובלים כשאתה שוכח לקחת את הכדורים, קופמן.
    רז 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תיזהר מזה, מישהו עוד עלול לקחת אותך ברצינות.
    סגור
  • 1.
    קוף
    עותניאל 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אתה אדם נפלא, עיתונאי בחסד, גורו של התיקשורת אין עליך תודה שאתה קיים בלעדך העולם יהיה בחוסר חתיכת דפוק בראש, אתההמלא שייט, וגם בספורט חוץ מלקלל אתה לא מבין מאומה
    סגור