תקשורת ומדיה

ועד עובדי כאן מצודדים בהארץ: "מדובר בתרבות ארגונית בעייתית"

התחקיר בן שני החלקים שפורסם אתמול והיום בעיתון "הארץ", מעורר סערה רבה מאז פירסומו, וכעת ועד עובדי "כאן" בתגובה לדברים הקשים שנשמעו, "עומדים לצד העובדים שנפגעו"
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום יח"צ)
ועד עובדי ״כאן״, הפועל תחת ארגון העיתונאים וארגון עובדי התקשורת, הוציא לפני שעה קלה הודעה לעובדי תאגיד השידור בעקבות התחקיר החריף שפורסם ב״הארץ״ החושף יחס קשה ופוגעני כלפי עובדי התאגיד ומעורר סערה בימים האחרונים. היום אחר הצהוריים פורסם החלק השני בתחקיר שהשלים את התמונה העגומה בגוף השידור הציבורי שמשולם מכיסם של אזרחי מדינת ישראל.
במכתב נמסר מטעם הועד כי, ״אנחנו מודעים מזה תקופה לבעיות הקשות ביחסי אנוש בתאגיד ולרבות תלונות על הטרדות מיניות והטרדות אחרות שאינן טופלו כראוי. הפרסומים בעיתון הארץ הם פרי עבודה עיתונאית מאומצת שחשפה את היקף התופעה הקשה הזו, הכוללת התעמרות, הטרדות מיניות וסביבת עבודה רעילה. אנחנו עמדנו ונעמוד לצד העובדים שנפגעו ונמשיך ללוות בדיסקרטיות כל תלונה על מנת למצות את הטיפול בהן תוך ליווי אישי של מי שחשים נפגעים".
הועד המשיך לצודד במסרים שעולים בתחקיר והבהיר מצידו, ״לאחר הפרסומים הללו די ברור שמדובר ביותר ממקרים פרטניים, אלא בתרבות ארגונית בעייתית שמאפשרת את הישנותם של מקרי ההטרדה והתעמרות ללא טיפול שורש בתופעה. הפתרון היחיד להטרדות מכל סוג הוא ביעורן. לא השתקה, לא מריחה, וגם לא כל סוג אחר של התעלמות.
 
עוד נכתב כי, ״המטרה המרכזית שלנו בעת הזו היא להפוך את מקום העבודה שלנו למקום שלכל עובדיו ומנהליו יהיה נעים וטוב לעבוד בו. לאור התמונה המצטיירת בכתבה (ושלצערנו מוכרת לרבים מאיתנו גם לפני) לא מדובר במשימה פשוטה, אבל זה תפקידנו לעת הזו".
בסיכום המכתב נמסר, "נפעל מול כל הגורמים הרלוונטיים על מנת להפוך את התאגיד למקום בו כל עובד ועובדת ירגישו שהם יכולים למלא את תפקידם על הצד הטוב ביותר והבטוח ביותר כפי שראוי שיהיה ולוודא שתופעות המתוארות בכתבה לא יחזרו על עצמן״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה