שיווק ופרסום

אולג'ובס מתרחבת: רוכשת את סחבק

אולג'ובס רכשה 60% מאתר סחבק, פלטפורמת דרושים למשרות של צעירים. שי מגל מנכ"ל אולג'ובס: "החיבור שלנו עם 'סחבק' הוא טבעי, ובמידה מסוימת גם מזכיר את תחילת דרכה של AllJobs בתחום לפני 17 שנים"
מערכת ice | 
נועם צוברי וניר דוד (צילום יחצ)
חברת AllJobs, הפלטפורמה לניהול קריירה ולגיוס עובדים, מודיעה היום (חמישי) על רכישת 60% מאתר 'סחבק', העוסק בתחום משרות לצעירים.
כזכור, 'סחבק', שנוסדה במאי 2018, ועוסקת בגיוס לחברות ועסקים שמחפשים כוח עבודה צעיר למשרות זמניות.  סחבק נוסדה על ידי נועם צוברי (31) וניר דוד (35), ממייסדי חברת הפרסום הדיגיטלי סאפרה, שחר מדינה (32) שמוביל את הטכנולוגיה, אדם ברקת (33) שמכהן כמנכ"ל, וחברת הפרסום חיילים מצייצים - בבעלות אלעד מזרחי (33), אושרי אמויאל (31) ונדב פריד (27)
נועם צוברי, מייסד-שותף והוגה 'סחבק', הוסיף: "אנחנו מתרגשים לחבור ל-AllJobs, ובטוחים שנגיע להישגים מרשימים ביחד. מתחילת הדרך, שאבנו מהם השראה, ושמחנו לגלות שמאחורי המותג עומד צוות מדהים ומוכשר, שמכוון הכי גבוה שיש. יחד עם השותפים החדשים שלנו, החלום לבנות פלטפורמה תעסוקה לצעירים, שמעניקה מעטפת של °360, הוא מעבר לפינה".
מנכ"ל AllJobs, שי מגל, מסר: "כחברה המובילה בתחומה, אנו משקיעים משאבים רבים בהצעת פתרונות מגוונים ללקוחותינו. החיבור שלנו עם 'סחבק' הוא טבעי, ובמידה מסוימת גם מזכיר את תחילת דרכה של AllJobs בתחום לפני 17 שנים. אנו מזהים במייסדים רעב, מקצועיות, יצירתיות ויכולת לרוץ למרחקים ארוכים, ובטוחים שהצטרפותם אלינו תאפשר לשני הצדדים הפריה הדדית והשאת ערך מקסימלית לגולשים ולמעסיקים כאחד".
הרצל עוזר, דירקטור וממייסדי AllJobs, הוסיף: "רכישת 'סחבק' הינה אבן דרך נוספת בהפיכת AllJobs מהחברה המובילה את שוק חיפוש העבודה, לחברה שמהווה פלטפורמה לניהול הקריירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה