תקשורת ומדיה

"בזמן שלחיילים לא מצאו תקציב מצאו מיליארד לפנסיות"

צחי דבוש העלה אתמול את סוגיית שכר החיילים אל מול יוקר המחייה שיוצרת הלכה למעשה חיילים עניים בצבא, הבוקר הוא תוקף את ההחלטה לתקצב את פנסיות אנשי הקבע בעוד מיליארד שקל כחלק מתוספת הרמטכ"ל וטוען: "בפחות מזה היו מעלים את שכר העבדות של החיילים ב-50%"
מערכת ice |  1
חיילים (צילום Nasser Ishtayeh/Flash90)
אחרי שאתמול עורר את המודעות ברשת לגובה שכר החיילים אל מול יוקר המחייה והביא לא מעט עדויות של חיילים שנמצאים במינוסים בבנק ובעצם מגרדים את קו העוני, היום (שישי) תוקף הכתב הצבאי לשעבר של גל"צ את ההחלטה על תוספת הרמטכ"ל ואת תקציב הפנסיות של אנשי הקבע.
דבוש צייץ כי "כדי להעלות את שכר העבדות של החיילים ב-50% דרושים 800 מיליון ש״ח" ולאחר מכן הוסיף מהיכן לדעתו כן היו יכולים להביא את הכסף "בזמן שלחיילים לא מצאו תקציב, כמו גם לאנשי הקבע הצעירים שמקבלים שכר מביך, באופן מפתיע כן הצליחו למצוא 1.1 מיליארד שקל לפנסיות של בכירי אנשי הקבע. תהנו. אבל תדאגו לתוספת גם לחיילים ולאנשי הקבע הצעירים".
 
הדברים של דבוש מגיעים על רקע אחת מההבטחות של שר האוצר הנוכחים, אביגדור ליברמן, במערכת הבחירות האחרונה להעלות את שכר החיילים המשרתים בחובה, אולם לפי שעה נראה כי הדבר לא יקרה למרות ששר האוצר התחייב כי בזמן כהונתו הדבר אכן יצא לפועל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    חולקת 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה
    סגור