תקשורת ומדיה

גרינצייג נגד השער בידיעות אחרונות: "מתחמק משורש הבעיה"

העיתון העלה שער מיוחד בעקבות האלימות בחברה הערבית עם הכיתוב 'די!', את עיתונאי גלובס זה לא שכנע: "השער חסר כל תועלת, כולם אומרים "די". זה לא פתר את הבעיה עד כה, וזה לא עתיד לפתור את הבעיה גם מכאן ואילך", וגם: הביקורת נגד טיבי
כפיר אדר | 
אבישי גרינצייג וידיעות אחרונות (צילום כאן 11 וטוויטר)
האם השער של ידיעות אחרונות נוגע בנקודה הכואבת או מסתובב ליד הבעיה האמיתית בנוגע לאלימות בחברה הערבית שגבתה כ-80 קורבנות מתחילת השנה. לעיתונאי 'גלובס' אבישי גרינצייג יש טענה נגד החברה הערבית וגם נגד השער של העיתון.
בעיתון כתבו בשער: "די!" וכן את המילה בערבית", ידיעות אחרונות כתבו: "סיקור מיוחד: 11 קורבנות, 11 משפחות, הפנים מאחורי האלימות בחברה הערבית שאיש לא מצליח לעצור. כמו כן התווסף ציטוט של עדות של אחת המשפחות: "עשינו הפגנות, מחאות, התחננו להפסיק לרצות בדם קר. מה קרה מאז? כלום. בכל יום נרצח ערבי, אף אחד לא עושה משהו, החקירות תקועות, 81 כבר נרצחו ואנחנו ממשיכות לקבור את הילדים שלנו"
 
בתגובה לצילום השער שהעלה נדב אייל, גרינצייג השיב: "סלח לי אבל זה שער שמתמחק משורש הבעיה והוא חסר כל תועלת. כולם אומרים "די". זה לא פתר את הבעיה עד כה, וזה לא עתיד לפתור את הבעיה גם מכאן ואילך".
קודם לכן עוד כתב: "תקנו אותי אם אני טועה, אבל ח"כ אחמד טיבי לא קרא באף לא אחד מטריליון הציוצים שלו בעניין הפשיעה בחברה הערבית ואוזלת היד של המשטרה: 1. לאזרחי ישראל הערבים לשתף פעולה עם המשטרה, להתלונן ולהסגיר עבריינים. 2. לאזרחי ישראל הערבים לשרת במשטרה ולהתנדב במשמר האזרחי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה