מינויים

ניתאי ענבי עוזב את גל"צ, זה הג'וב החדש שלו

הכתב הצבאי שהתגייס לפני שבע שנים לתחנת גלי צה"ל והמשיך לשמש בה ככתב אחרי שחרורו יעזוב את התחנה אחרי שבע שנים כשבתפקידו האחרון שימש ככתב הכלכלי, זה התפקיד הבא שלו
מערכת ice | 
ניתאי ענבי (צילום טוויטר/ ניתאי ענבי, פלאש 90/ תומר נויברג)
הכתב הכלכלי של גלי צה"ל, ניתאי ענבי עוזב את התחנה הצבאית אחרי שבע שנים, ועובר לתפקיד בפקידות הפולטית במשרד התחבורה. המהלך יוצא לפועל אחרי שמנכ"לית משרד התחבורה, מיכל פרנק, החליטה למנות את ענבי לתפקיד יועץ מקצועי. ענבי (25) ימונה לתפקיד, ויהיה שותף לגיבוש וליישום תוכניות העבודה של משרד התחבורה.
ענבי שימש בתפקידו האחרון ככתב הכלכלי של גלי צה"ל מאז 2017, ובמקביל הגיש וערך תכניות במחלקת האקטואליה. הוא התגייס לקורס העיתונאים של התחנה ב-2014, ושירת בסדיר ככתב תחבורה, תשתיות ותיירות. ענבי זכה במהלך שירותו בפרס מפקד גלי צה"ל למצוינות על "הבגרות המשודרת", פודקאסט הכנה לבחינות הבגרות. ענבי הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל-אביב.
ניתאי ענבי הגיב על המינוי החדש ואמר, "אני נרגש לצאת לדרך חדשה ומאתגרת, ומודה למיכל פרנק על האמון ועל ההזמנות. גל"צ עבורי היא בית מקצועי חם לאורך שנים רבות, ואני מבקש להודות לשותפיי ולמוריי בתחנה".
 
בגל"צ הגיבו גם על המינוי ומטעמה של גלית אלטשטיין מ"מ מפקדת גל"צ נמסר, "״גלי צה״ל מודה לניתאי על שבע שנות עבודה מקצועית ומאומצת ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך דרכו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה