תקשורת ומדיה

גלי צה"ל חושפת: מה תכלול רצועת השידור החדשה בתחנה?

תחנת הרדיו משיקה רצועת שידור חדשה, בהתאם לאסטרטגיה החדשה של מ"מ מפקדת גל"צ גלית אלטשטיין. השינויים בלוח השידורים ייכנסו כבר במהלך חודש דצמבר
מערכת ice |  5
גלית אלטשטיין (צילום null)
גלי צה"ל הודיעה היום (ראשון) על השקת שתי רצועות שידור כלכליות חברתיות: מהדורה מורחבת של ״השורה התחתונה״ תשודר בימים א׳ עד ד׳, בשעות 18:00-19:00 ורצועת שידור חדשה ״360 ביום״, בימים א' עד ד' בין השעות 19:00-19:30.
התוכנית היומית ״השורה התחתונה״, שכיום משודרת למשך חצי שעה, תשודרג ותורחב לתוכנית בת שעה ותשודר מדי יום בין השעות 18:00 ל-19:00. למגיש התוכנית, איתי זילבר, יחברו פרשנים כלכליים בולטים, כמגישים קבועים.
על פי גלי צה"ל: התוכנית בגרסתה החדשה תעסוק במגוון תחומים הנוגעים לכלל הציבור ולליבת חיי היום-יום בישראל, ותחתור לחדש למאזיני גלי צה״ל על הנעשה בעולמות החברה, הכלכלה, ומה שביניהם. התוכנית תשלב ניתוחים ופרשנויות בסוגיות מפתח על סדר היום, החל ממדיניות ציבורית והתחקות אחר השאלה: לאן הולך הכסף שלנו, דרך תחבורה, פקקים, תשתיות ואנרגיה, נדל״ן, הייטק, שוק העבודה, הפערים החברתיים, איכות סביבה ומשבר האקלים, וכלה במבט על כלכלה עולמית, נושאים צרכניים, יוקר המחייה, ועולמות התקשורת, התיירות והפנאי.  כל אלה בהסתכלות מעמיקה, ביקורתית ומעל הכל - בדגש על האינטרס הציבורי.
 
תוכניתו של דרור גלוברמן ״השורה התחתונה״-דיגיטל, ששודרה עד כה בימי ד' בשעה 18:30 תורחב גם היא לשעה ותשודר בימי רביעי ב-18:00. הגרסה המורחבת תעסוק במבט מגזיני רחב על סוגיות בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות בישראל ובעולם.
בשעה 19:00, בימים א׳-ג׳, תעלה רצועת שידור חדשה נוספת, בת חצי שעה, ״360 ביום״:  מבט מעמיק על סוגיה אחת ביום, בדמות חצי שעה יומית שתתמקד בנושא מתחלף ותעניק למאזין הזדמנות להכיר מקרוב ולהבין לעומק את הנושאים הבוערים יותר ופחות על סדר היום החדשותי: התרחשויות, אירועים, תופעות, וחידושים - מעבר לאזכורים קצרים ונקודתיים במחזור החדשות היומי. בימי ד' תמשיך התוכנית להביא מדי שבוע שיחת עומק עם דמות בולטת בעולמות החברתיים-כלכליים. 
השינויים בלוח השידורים יכנסו לתוקף במהלך חודש דצמבר. 
מ״מ מפקדת גל"צ גלית אלטשטיין מסרה כי "גל"צ גאה להשיק רצועת שידור מאוחדת של שעה וחצי, שתעסוק בסוגיות מפתח בחייהם של אזרחי ישראל, ותעניק להם ערך מוסף, תרתי משמע מנקודת מבט עובדתית, עניינית ומחכימה. אני רואה בעיסוק בסוגיות אלה את אחד מתפקידיו המרכזיים של השידור הציבורי ובטוחה שמאזיני גל"צ ייהנו ממוצר חדשותי, מעמיק ומהנה שיחשוף אותם לעובדות, תובנות, ונקודות מבט רעננות ומרחיבות דעת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לתת לחולה הזה עוד רצועה????
    בושה 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדקו טוב ותגלו מה קורה
    סגור
  • 3.
    להעיף את ברדוגו, רזי ברקאי ויעל דן המוטים
    שי 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעיפו תעיפו
    סגור
  • 2.
    עובדי המדינה מעיפים את ברדוגו הימני
    עצמאי 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק שכחו שהוא מי שמביא לגחצ את הרייטינג. מי צריך שידור ציבורי? קדימה להפריט ולחסוך מאות שקלים של מיסים לכל משפחה בכל חודש
    סגור
  • 1.
    רק שיורידו את ברדוגו והפופוליסטים בבקשה
    אחד 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברגע שהפופוליסטים מחוץ לסיפור,גלי צה"ל תינצל
    סגור
  • וגם את איתי זילבר (ל"ת)
    חיילים 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור