תקשורת ומדיה

אפל נגד המכשירים שלה? המנכ"ל במסר חריף ללקוחות

טים קוק התראיין ל-CNBC וטען כי הוא נגד גלילה חסרת תכלית במכשירים החכמים: "אני חושב שזה רע לבריאות הנפשית שלך", ומה הוא עצמו עושה כדי לא לבהות כל היום במסך?
מערכת ice |  2
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום טוויטר/ טים קוק, pexels)
אמנם אפל, חברת הענק הטכנולוגית שמוביל טים קוק יצרה את הטלפון הנייד או המחשב הנייד שלך - אבל מנכ"ל אפל אומר בראיון ל-CNBC כי למעשה הוא מודאג מאוד לגבי כמות הזמן שהלקוחות שלו כנראה מבלים על זה.
"אם אתה גולש בלי סיבה או שאתה נותן לעצמך להתעכב על תגובות או ידיעות שליליות, אני חושב שזה רע", אמר קוק בן ה-61, למראיין אנדרו רוס סורקין, בכנס ניו יורק טיימס DealBook ביום שלישי. "אני חושב שזה מזיק לבריאות הנפשית שלך. אני חושב שזה רע לאנשים סביבך".
לאייפון, שאותו יש לבערך מחצית מכלל אוכלוסיית העולם - 3.8 מיליארד אנשים, מתוך 7.9 מיליארד -  יש כנראה לא מעט יד בסיבה שאנשים טרודים כל כך ברשתות החברתיות בהן הם גולשים דרך המכשיר החכם. בממוצע, ציין דוח בנושא כי משתמשים אלה מבלים לפחות שעתיים ו-24 דקות ביום בגלילה בין אפליקציות כמו אינסטגרם ו-TikTok.
מחקרים נוספים מגבים את הדאגה של קוק. מחקר משנת 2016 מהמכון הלאומי לבריאות הנפש, למשל, מצא ששימוש מוגבר במדיה החברתית בקרב מבוגרים בגילאי 19 עד 32 היה קשור באופן מובהק לעלייה בדיכאון. קוק אומר שזה הפך לתפקיד החברה שלו לעזור למשתמשים להבין באיזו תדירות הם בוהים במסכים. זה היה הרציונל מאחורי יציאת החברה לשנת 2018 של אפליקציית זמן מסך, שמראה למשתמשים כמה זמן הם מבלים באייפון, אייפד או אייפוד טאצ' שלהם, אמר קוק לבסטל בחודש שעבר.
 
במהלך אותה שיחה, קוק ציין שמנגנוני ההתמודדות שלו עם מתח כרוכים בבילוי זמן רב בחוץ. "המדיטציה שלי היא טיול רגלי," הוא אמר. "זה השהות בטבע ולהרגיש כל כך חסר משמעות בעולם, והרבה מהבעיות נוטות להיראות קצת יותר קטנות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הדבר הבא... קוק מגלה את הסקס עם נשים....
    המצליף 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפל החברה הכי אובר-רייטד ומכשירי האנדרואיד שולטים בשוק המכירות ללא עוררין.
    סגור
  • 1.
    אפל נגד המכשירים שלה?
    ICייסי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא. אבל תודה שנכנסתם לקליקבייט
    סגור