תקשורת ומדיה

ערוץ 14 נגד כתבת חדשות 12: "אפס אתיקה"

בעקבות הציוץ של ענבר טויזר על העיכוב באישור הוועדה לניסויים קליניים בישראל אותו הגדירה כ'פרסום ראשון', נתי לנגרמן טען: "המערכת בה את עובדת ממשיכה להוות דוגמה לעיתונאות שרודפת אחרי כותרות מפוצצות ולא לכזו שמתאמצת, ובכן, לפרסם ראשונה", אברהם בלוך תקף: "זאת כבר חוצפה סדרתית"
מערכת ice |  5
ערוץ 14 (צילום ערוץ 20)

אחרי הטענות לפני יומיים כי בחדשות 12 גנבו קרדיט לכתבי ערוץ 14 אפרת פינקל ונתי לנגרמן, עם דיווח של יולן כהן כ'פרסום ראשון' על נושא החיסונים לילדים בחיפה, לנגרמן טוען ששוב נגנב ממנו קרדיט על סיפור שלכאורה חשף ראשון הפעם מצד ענבר טויזר.

טויזר כתבה בטוויטר ב-20:29: "פרסום ראשון: המחקר על החיסון הרביעי מתעכב כי עוד לא קיבל את אישור הועדה לניסויים קליניים בישראל. בעוד שהצוות לטיפול במגפות כבר ממליץ על חיסון רביעי וקופות החולים נערכות לתחילת המבצע - כעת מתברר שהניסוי הקליני מתעכב כבר שבועיים מפני שוועדת הלסינקי לא העניקה לו את האור הירוק".
 



לנגרמן השיב לה: "צר לי שהמערכת בה את עובדת ממשיכה להוות דוגמה לעיתונאות שרודפת אחרי כותרות מפוצצות (׳פרסום ראשון׳)- ולא לכזו שמתאמצת, ובכן, לפרסם ראשונה". והוסיף את הדיווח מתוך מהדורת חדשות 14 כשעה לפני כן".
 

לנגרמן הוסיף: "סיפור חדש, פרקטיקה ישנה: דסק הבריאות של חדשות 12, המונה שלושה (!) כתבים, מפרסם סיפור שלי, כתב הבריאות היחיד של ערוץ 14 - ומציג אותו כפרסום ראשון. תחילה יולן כהן עם העתקה על החיסונים בבתיה״ס בחיפה, וכעת ענבר טויזר מדווחת על ועדת הלסינקי שמעכבת את מבצע החיסון הרביעי- אחריי".
אברהם בלוך הוסיף: "הפתעה: ערוץ 12 גונב קרדיט על פרסום ראשון בערוץ 14 פעם נוספת. הפעם כתב הבריאות שלנו נתי לנגרמן פרסם על העיכוב במחקר על החיסון הרביעי - והופס, ערוץ 12 מתהדר בנתון הזה כפרסום ראשון. אולי כדאי שמועצת העיתונות תתערב באירוע הזה. זאת כבר חוצפה סדרתית".
 
לנגרמן השיב על כך: "בהחלט. זה מה שקורה כשהכמיהה לכתיבת צמד המילים ׳פרסום ראשון׳ גבוהה כל כך, עד שהיא עולה על הצורך לכבד את כללי המשחק העיתונאיים", בלוך חתם את השיח: "אפס באתיקה".
 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הזוי
    מיכה 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו לעסוק בשטויות. אני נהנה להשוות בין ערוצי התקשורת , את כמות ורמת השטויות שלכם. נושאים רציניים אני מוצא בעיקר בתקשורת הזרה.
    סגור
  • 4.
    טועזר
    מרים 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טויזר אנרכיסטית שונאת ביבי. ודוחה..מצחיק שערוץ ותיק גונב מערוץ בהרצה חדשות !זה מראה כמה רייטינג יש להם..המצוקה גדולה
    סגור
  • 3.
    ערוץ 14 נגד הכל חוץ מביבי (ל"ת)
    שנדי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 2.
    מגעילים
    שבי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    4 5
    באמת שנדלקתי על ערוץ 14
    סגור
  • 1.
    בדיחה: BIBI TV מתלוננים על אתיקה
    חזי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    7 5
    מה השלב הבא? האנס בני סלע נותן טיפים למה עושים בדייט ראשון?
    סגור