תקשורת ומדיה

כהנא תוקף את גפני: "תחפש ילדי כאפות אחרים"

השר לשירותי דת מגיב ליו"ר יהדות התורה במתקפה לאחר הביקורת שלו על החלטת השר למנות את הרב בניהו ברונר לראש מערך הגיור. כהנא: "חדשות לא כל כך טובות. הפסקנו לעבוד אצלך"
מערכת ice |  6
מתן כהנא ומשה גפני (צילום דוד כהן ויונתן זינדל, פלאש 90)
השר לשירותי דת, מתן כהנא, פתח את הבוקר (רביעי) במתקפה על יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, בתגובה לביקורת של גפני לאחר החלטתו של השר למנות ראש מערך גיור חדש.
אמש, ח"כ גפני, פתח בביקורת על ההחלטה של השר למנות  את הרב בניהו ברונר לתפקיד ראש מערך הגיור. גפני טען כי הדחתו של הרב משה ולר ומינויו של ברונר מארגון צהר שווה ערך להעמדת צלם בהיכל. 
 
גפני באותה ביקורת חשף כי הייתה הסכמה תמידי שלא למנות אותו על אף לחצים מארגון "צהר" בכדי למנוע קרע בין החרדים והרבנות הראשית. עוד טען גפני כי היעד של כהנא הוא לפלג את העם ולהישאר רק עם עושי דברו. 
הבוקר, כאמור, השר מתן כהנא החליט להגיב לביקורות וכתב בדף הטוויטר שלו: "בוקר טוב ח״כ גפני, חדשות לא כל כך טובות. הפסקנו לעבוד אצלך. תחפש ילדי כאפות אחרים. הרב בניהו ברונר הוא דיין ותלמיד חכם חשוב. את ההמלצות למינויו קיבלתי מגדולי רבני הציונות הדתית בהם הרב דרוקמן והרב מדן שליטא. אתה האדם האחרון שהוא צריך ממנו מכתבי הסכמה".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כאילו ששקרן משא ומתן כהנא שומע ל דרוקמן חחחח
    הייתי אתך בבית ספר 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שהיית עם בנט הפינוקיו ביחידת המתנקשים הצהלית לפני שהלכת להיות בעל עגלה באויר בזמן שיהודים קרעו את עצמם על גף גמרא ובלילות קרים כדי לדעת מה הרצון העליון ולא מה הרצון של המגלומן הילדותי בנט , לא עושה אותך קובע לרבני ישראל . כבוד הרב ברונר תלמיד חכם אבל גם הרב ולר, ולא החלפת אותו אלא מהאגנדה שלך ומאנשי אגנדך. אין לך מנדט העם לא בחר בך בטח לא היהודים ובטח ובטח לא שומרי המצוות. אתה עובד אצל הימר הגאוה שויצר גם ני הייתי בצהל אחי טייס , ולא ראיתי אותו עף על עצמו. ני עצמי פעם נפגעתי מהשרות בצבא במה אתה יותר טוב ממני? שהפעלת מכשיר בשמיים אז עכשיו תסביר איך קפצת פה לורל דברים בלי מנדט יא גנב דעת וקולות משתפ של ערבים
    סגור
  • 3.
    עדיף היה להפריד את הדת מהמדינה
    רוני 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושכל קבוצה תמנה את ראשי הדת שלה ובמימון שלהם.
    סגור
  • 2.
    עמלק
    משיח 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל אלה ששמחים בכל דבר שפוגע ביהדות האמיתית.סופכם יהיה כמו עמלק.וכל שונאי ישראל שניסו ליפגוע ולא הצליחו.בדורנו אלה הכיפות הסרוגות והרפורמים.
    סגור
  • זה לא הכיפות סרוגות לא חסר עם כיפה שחורה שהיו שחורים
    מטרתם של הקרנותלסכסך 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדייק טיפש, גם לרבנים צדיקים יש כיפות סרוגות.
    סגור
  • 1.
    חה חה חה: הזיזו לחרדים את הגבינה - והם מפליצים מזעם
    קרמר 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הם כבר לא בשלטון... לא קובעים כלום... לא מחליטים עלינו שום דבר.... והגמילה קשה ומייסרת. קשה להתרגל. תענוג לראות אתכם מזיעים, גפני, דרעי וליצמן. נהנה מכל רגע. והחדשות הטובות? זה רק הפרומו. בקיצור... אוהבים אותך, השר כהנא. תמשיך לא לראות אותם ממטר.
    סגור
  • דפוק עמלק לא יראו ת״מתגיירים״ ממטר זה יפלג תעם
    עף על עצמו 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותעביר ממשלית זדון מן הארץ
    סגור