תקשורת ומדיה

גיא לרר מפציץ: אסם ודיפלומט צריכות לחשוש?

אחרי שהשיק הבוקר את הצעד החדש של מחאת הפסטה, גיא לרר זוכה לתמיכה מפתיעה ומחסל מלאי ממארזי המחאה שמכר. מי רכש מתוכנית הצינור 200 מארזים?
מערכת ice |  3
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
אתמול בלילה פרסם גיא לרר את הצעד החדש שלו במסגרת מחאת הפסטה שנאבקת במחירי המותגים הגדולים. תובנית הצינור של לרר השיקה מארזים של מוצרי מזון בעלות נמוכה ביותר מ-50%, מאותה תכולת מארז שהחברות הגדולות מוכרות.
לרר הזמין את הישראלים למכור ואף העמיד אפשרות לרכוש מארזים לתרומה. בתוך כך, ראש עיריית נשר יצא בצעד מפתיע ורכש מאות מ"מארזי המחאה". בציוץ שפרסם כתב רועי לוי ראש העיר נשר, "הנחיתי את מחלקות העירייה להצטרף ל"מרד הפסטה" של הצינור ולרכוש כמאתיים חבילות שיועברו למשפחות בעיר על ידי המחלקה לשירותים חברתיים".
נזכיר כי תוכנית הצינור של גיא לרר ברשת 13 עלתה אתמול (שני) רמה במחאת הפסטה שהתחיל לרר להוביל באמצעות התוכנית. נזכיר, כי לפני כחודש עם דיווחי העלאת המחירים השונים החל מנחה הצינור לרר לגייס את קהל העוקבים ברשתות החברתיות לפעול נגד העלאת המחירים, ובהמשך פתח במחאה תחת השם "מחאת הפסטה", שמופנית כלפי המותגים הגדולים שגובים סכומים גבוהים על מוצריהם.
 
מאז שהמחאה של הצינור התחילה הספיק להתערב בעניין שר האוצר ואסם ודיפלומט הודיעו על הקפאה ועצירה של מגמת ההתייקרות, אך מבחינת הלרר ואופי המחאה, המחירים שגובות כבר עכשיו הם בפערים גדולים מדי, מה שהוביל את התוכנית לצעד חסר תקדים: מכירת מארזי מזון תחת השם "מארז המחאה".
"זהו, זה קורה". נתכב בעמוד הפייסבוק של הצינור, "השיתופים שלכם שוב, מאוד חשובים. אנחנו מציגים עכשיו, אחרי חשיבה והשקעה עמוקה את ״מארז המחאה״. שנים עשר מוצרי יסוד בסיסיים שאנחנו מביאים מחברינו ברשת ״אשל ירושלים״, ישר אליכם. יש כאן מוצרי ייסוד מעולים. בדקנו. אנחנו, המשפחה, החברים".
 
"זה הכלי האפקטיבי שלנו לקנות בזול ולהביע מחאה על תחושת העלבון שכולנו חשים עם כל קניה בסופר. כל המוצרים שאתם רואים כאן ברשימה יעלו רק 45(!) שקלים. מיותר לציין שאנחנו לא מרוויחים על זה שקל. תוכלו לאסוף אותם במחיר הזה מאחת מנקודות החלוקה או להוסיף דמי משלוח שעדיין ישאירו את החבילה זולה בהרבה ממקבילתה המונופוליסטית. אפשר להזמין ממש עכשיו באתר".

בפוסט צוין כי את המארזים ניתן אף לרכוש ולהפנות לתרומה וציין את הצעד הבא, "שימו לב, אם ילך טוב, את החבילה הבאה נמקד בדיוק על אותו יצרן/יבואן שיחליט להתפרע עלינו בניגוד למהלך השוק ולמרות שרווחי העתק שלו רק הולכים וגדלים. אתם תהיו אלה שיחליטו אם זה רק גימיק, או התחלה של מהפיכה. כנסו עכשיו לאתר בתגובה הראשונה והזמינו! אנחנו נענה כאן בתגובות על כל שאלה שתתעורר וכמובן שקשובים כרגיל לכל תהייה או ביקורת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    של בלה בלה. מחפש כסא בכנסת
    אלוף ביחסי ציבור 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחרר
    סגור
  • 2.
    נלחמים על הכיס
    כוכבה 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולה שמחה להשתתף במארז
    סגור
  • 1.
    מכתבה שראיתי אתמול ויסוצקי הכי שודדים למה לא מטופלים.
    טוני המרוקאי 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחול ראיתי ויסוצקי חצי מחיר
    סגור