תקשורת ומדיה

כתב YNET תקף: "מי קבע שקשת ישאלו ראשונים במסע"ת?"

רן בוקר כעס אחרי מסיבת העיתונאים להצגת המאבק ביוקר המחייה: "לא הבנתי באיזה עולם חדשות קשת מקבלים את זכות הראשונים פעם אחר פעם לשאול ראשונים שאלה במסיבות עיתונאים של ראש ממשלה, מי קבע שערוץ 14 צריך להיות אחרון מבין הטלוויזיות או לחלופין כאן צריך להיות שלישי בסדר?"
מערכת ice |  3
כאן 11, רשת 13, קשת 12 (צילום pexels)
מסיבת העיתונאים אמש (רביעי) בה הציגו ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי, את התכנית למלחמה ביוקר המחיה, גרפה שבחים מחלק מהעיתונאים, אבל חלק ביקרו בחריפות לאו דווקא את התכנית, אלא הדרך בה נוהלה המסע"ת.
רן בוקר כתב התרבות של YNET תקף: "לא הבנתי באיזה עולם חדשות קשת מקבלים את זכות הראשונים פעם אחר פעם לשאול ראשונים שאלה במסיבות עיתונאים של ראש ממשלה, עוד מהממשלה הקודמת ראש ממשלה ראוי שיעשה הגרלה לסדר השאלות".
 
עוד הוסיף בוקר: "מי קבע שערוץ 14 צריך להיות אחרון מבין הטלוויזיות או לחלופין כאן צריך להיות שלישי בסדר?". עמית סלונים מבקר הטלוויזיה של וואלה! כתב: "אני קורא את הציוץ הזה: צודק, נכון, ממש, לגמרי... רגע, מה?! נחשו באיזו מילה איבד אותי".
 
ראש הדסק הפוליטי בכאן 11 יואב קרקובסקי החמיא: "שר האוצר מודה ומחמיא לכתבי הצרכנות והכלכלה שחשפו את דהירת המחירים… התרגלנו למתקפות על התקשורת, אבל מחמאות משר בכיר על כתבות ביקורתיות ומלחמה על נורת מחירים - זה חידוש מרענן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העליב אותך וולא החמיא לך
    יואב קרקובסקי 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרקובסקי מחמאה של פוליטיקאים לעיתונאים איננה חידוש מרענן לטובה אלא היא עדות לתקשורת מתחנפת - לליקוק אין צד וכל צד מלקק במידותיו ועל כן, לא הייתי מתלהב מהשבחים של שר האוצר אלא הייתי נעלב ממנה.
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי מה הקשר של הפסקה האחרונה לכתבה
    מיכל 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצי מהתכנים שלכם עילגים בטירוף
    סגור
  • 1.
    רן בוקר צודק בכל מלה
    ערן גלבוע 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רן בוקר במלה אחת צודק. בשתי מלים צודק לחלוטין. נוצרה פרדיגמה הזויה שקשת שולטת בכל מסיבות העיתונאים, מנהלת את הארוע וקובעת את סדר השאלות. אז עם כל הכבוד, מי החליט על זה? איפה זה כתוב? אתם לא מבינים שבדיוק כך מנציחים את ההגמוניה של הערוץ הזה? ערוץ שמבקר את ההחלטה להטיל מס על משקאות ממותקים בלי קמצוץ של גילוי נאות!!
    סגור