מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: עדן חסון כובש את הצמרת

השיר החדש של עדן חסון זכה למספר השמעות חריג, שאמנם הביא אותו למקום השני בלבד בסך הכל, אך ככל הנראה שבר שיא אחר
יאיר מור | 
עדן חסון בפרסומת (צילום עירד נצר)
דואטים הם אמנם הז'אנר החביב על עורכי מוזיקה בתחנות הרדיו בישראל – והשבוע זה מוכח פעם נוספת, לפי נתוני חברת המחקר מדיה פורסט – אבל השיר החדש של עדן חסון חביב עליהם אפילו יותר.
 
"ככה כל יום" אמנם נמצא רק במקום השני במספר ההשמעות הכולל השבוע, אחרי "אחד למיליון" של ליאור נרקיס ונרקיס ראובן-נגר, אבל בהתחשב בעובדה שהוא הושמע רק ב-11 תחנות, מספר ההשמעות הממוצע שלו בכל תחנה היה 12.36, ובלילות 8 – כלומר לא היה יום שהוא לא הושמע בו לפחות פעם אחת בלילה; במקום השלישי – כמה מפתיע – דואט נוסף: "ורוד מבריק" של אביב גפן ואלה לי; במקום הרביעי – תיראו מופתעים – הדואט החדש של יובל דיין ובר צברי, "מיליון עננים"; ובמקום החמישי "לך לישון" של אנה זק.
ברשימת האמנים המושמעים ביותר ברדיו ממשיך אייל גולן להוביל בפעם עצום של יותר מ-100 השמעות שבועיות מעל ליאור נרקיס, כאשר משה פרץ מזנב באחרון בהשמעה אחת בלבד; עדן בן זקן נמצאת במקום הרביעי; ושרית חדד במקום החמישי.
"Lenfer" של סטרומאה הצרפתי הוא גם השבוע השיר הלועזי המושמע ביותר; למקום השני עולה "Enemy" של Imagine Dragons ו-JID; במקום השלישי גייל עם "ABCDEFU"; ברביעי "Big Energy" של לאטו; ולמקום החמישי יורד "We Don’t Talk About Bruno" מתוך הסרט החדש של דיסני, "Encanto".
החיפושיות הם האמן הבינלאומי המושמע ביותר ברדיו הישראלי בשבוע החולף; אחריהם דה וויקנד; אד שירן במקום השלישי; דואה ליפה יורדת למקום הרביעי; ואדל במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה