מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: משה פרץ הושמע כל שעתיים

שיר חדש של אחד הזמרים האהובים בישראל יצא השבוע, ותחנות הרדיו לא יכלו להפסיק להשמיע אותו בתדירות גבוהה
יאיר מור | 
משה פרץ (צילום פייסבוק/ משה פרץ)
הדואטים ממשיכים להוכיח שהם המתכון המנצח לכיבוש הפלייליסט של עורכי המוזיקה בתחנות הרדיו בישראל: השירים המושמעים ביותר בישראל, גם השבוע, היו "ורוד מבריק" של אביב גפן ואלה לי ו"אחד למיליון" של ליאור נרקיס ונרקיס ראובן-נגר, עם יותר מ-170 השמעות כל אחד; אך פריצת השבוע שייכת למשה פרץ, ש"מה שנשאר" החדש שלו הושמע 170 פעמים ב-14 תחנות – כלומר ממוצע של יותר מפעם בשעתיים, מה שבהתחשב בהפרש בין השמעות יומיות וליליות (90 מול 80) אומר שבשעות היום היה קשה למצוא שעה שבה הוא לא הושמע.
"לך לישון" של אנה זק ירד למקום הרביעי, ו"כמה שנים" של עדן בן זקן עלה מהמקום השמיני לפני שבוע לחמישי השבוע, ועקף את "מים עמוקים" של רביב כנר.
 
השיר החדש שלח את משה פרץ לנסיקה גם ברשימת האמנים המושמעים בישראל, כאשר הוא מתברג במקום השני, בין אייל גולן לליאור נרקיס; עדן בן זקן ירדה שלב אחד למקום הרביעי; ושרית חדד גם היא נדחקה מקום אחד מטה, למקום החמישי.
הזמר הצרפתי סטרומאה כובש השבוע פעם נוספת את המקום הראשון ברשימת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי, תוך שהוא עולה מקום אחד מהשבוע שעבר ומדיח את גייל ואת "ABCDEFU", שצונח למקום הרביעי; הלהיט החדש של אדל, "Oh My God", עולה מהמקום הרביעי לשני; "We Don’t Talk About Bruno" של אנקאנטו נכנס ישר למקום השלישי בשבוע הראשון שלו ברדיו; ו"Enemy" של Imagine Dragons ו-JID יורד מהמקום השלישי לחמישי.
דואה ליפה חוזרת למקום הראשון ברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים כאן; אדל נמצאת במקום השני; דה וויקנד יורד לשלישי; סטרומאה עולה לרביעי; והביטלס בחמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה