תקשורת ומדיה

אלי אבידר מקים מפלגה חדשה: "לא ניתפס לא מוכנים"

אחרי שהתפטר מהממשלה ותקף את נפתלי בנט, חבר הכנסת יקים מפלגה חדשה בתמיכתו של אהוד ברק. יקיים כנס ביום שלישי, חלק גדול מהפעילים לקחו חלק במחאת בלפור. אבידר אמר: "אנחנו לא מקימים התארגנות פורמלית, אבל אם יהיו בחירות מוקדמות – אף לא יתפוס אותנו לא מוכנים"
מערכת ice |  1
השר אלי אבידר (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
אחרי שהתפטר מהממשלה ותקף את ראש הממשלה נפתלי בנט ("היסטרי, מנסה לחקות את נתניהו"), ח"כ אלי אבידר בדרך להקים מפלגה חדשה, כך מדווח הבוקר (שישי) שלום ירושלמי. 
אבידר, שכזכור חזר לכנסת, יקיים בקרוב כנס ראשון של הפעילים שתומכים בו, שאמור להתקיים במושב שורש ביום שלישי הקרוב. כרגע מדובר על אירוע שיכלול 40 משתתפים, רבים מהם השתתפו במחאת בלפור מול ביתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מאחה שכזכור אבידר היה מהמובילים שלה.  
 
ויש גם שם מפתיע שעל פי גורמים מקורבים קשור ביוזמה - אהוד ברק. ע"פ הדיווח של ירושלמי, יתמוך בהתארגנות. אלי אבידר אמר בתגובה: "אנחנו לא מקימים התארגנות פורמלית, אבל אם יהיו בחירות מוקדמות – אף לא יתפוס אותנו לא מוכנים".
כזכור, אבידר התפטר מהממשלה במסיבת עיתונאים סוערת, בה אמר: "מדיניות הממשלה בחודשים האחרונים הפכה את הישארותי לבלתי נסבלת. המתנתי לבקשת ראשי הקואליציה כדי לא לזעזע, וגם לראות אם, כפי שקיוויתי, המדיניות של הממשלה הקודמת תיפסק. במצב הכלכלי הקשה שמתקיים כאן לאחר שנתיים של קורונה, זה חייב לבוא לידי ביטוי גם בממשלה. מיום המינוי שלי לשר, סירבתי להקים לשכה, לא שכרתי ראש מטה ולא שכרתי שלושה יועצים נוספים. עשיתי את המקסימום האפשרי בממשלה הנוכחית וכעת אמשיך לעשות מהכנסת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    5 קולות בקלפי
    535 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש הזוי שלא מתאים לכלום. הוא מתלונן מקצועי.
    סגור