תקשורת ומדיה

אלי אבידר מפתיע: כך תקף את הממשלה

השר אלי אבידר מחה על פינוי ההפגנה שהייתה מול הכנסת וכתב ביקורת חריפה על הממשלה. יואב קיש עקץ: "אתה יכול לפתוח שם לשכה פרלמנטרית במקום ציוץ שלא יזיז דבר לממשלה שלך"
מערכת ice |  1
השר אלי אבידר (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
אלי אבידר, השר הממונה על התכנון האסטרטגי במשרד ראש הממשלה ביקר אמש (ראשון) בחריפות את הממשלה לאחר פינוי של מחאה מול הכנסת באלימות. השר אבידר שהוא חלק מהממשלה, יצא נגד אותה ממשלה. 
אבידר כתב בדף הטוויטר שלו: "פינוי אלים של מחאה מול הכנסת אתמול בלילה, התקיים פינוי אלים וברוטאלי של מאהל מחאה כנגד חוק הסמכויות מול הכנסת. ללא צו פינוי, ללא התראה, עם אותו התרגיל: המשטרה באה 'לסייע לעירייה'. אזרחים מעורבים שקיימו מחאה שקטה פונו באלימות . כלום לא השתנה מאז הממשלה הקודמת. בושה". 
 
סגן שר הבריאות לשעבר, חה"כ יואב קיש מהליכוד הגיב לביקורת של אבידר וכתב לו: "אם אתה באמת מאמין בזה אתה יכול לפתוח שם לשכה פרלמנטרית במקום ציוץ שלא יזיז דבר לממשלה שלך".
חה"כ לשעבר מטעם הליכוד, אריאל קלנר הגיב גם כן וכתב: "כלום לא השתנה חוץ מזה שבממשלה הזו אתה תומך. לו רק היית אומר שכדי שלא תתקוף את הממשלה הקודמת, כל מה שאתה צריך זה תפקיד זוטר ליד כסא הממשלה, היינו מוצאים לך פתרון".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרצון להאחז בכיסא הרבה יותר חזק (ל"ת)
    מיכאל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור